Goedemiddag,
Ik heb een clio 2 phase 1 gekocht, waarvan het "radio/tuner list" display niks doet.
Er zit geen originele radio in, maar las hier dat dan alsnog de tijd wel op het display moet verschijnen en eventueel temperatuur.
Waar vandaan krijgt het display stroom? Of krijgt deze normaal gesproken voeding vanaf de originele autoradio?
Display doet niks phase1
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Display doet niks phase1
Tuner list display heeft onderdeel nummer 8200028364 of 7700436307, staat op de sticker op het display waar de stekkers aangesloten zijn.
Heb je een ander nummer op het display en hoort er bij jou origineel een Tuner List in dan zijn de stekkers ander bedraad en gaat het niet werken, ook de tijd en temperatuur niet.
Heb je een ander nummer op het display en hoort er bij jou origineel een Tuner List in dan zijn de stekkers ander bedraad en gaat het niet werken, ook de tijd en temperatuur niet.
In dat geval. Ik zou echt niet weten wat voor radio ik erin heb gehad. Waarschijnlijk nog een met cassette. Maar is het dan wel mogelijk om bijvoorbeeld weer een fabrieks radio erin te zetten? En dan met stuurbediening en het schermpje bovenop? Want ik zag wel dat de voorbereiding voor het schermpje er al zat. De stekkers waren gewoon aanwezig.
Clio II Ph I - RNA - 1.2 8V - Boréal
Clio II Ph I - Initiale - 1.6 16v - Xérus
Clio II Ph I - RS - 2.0 16V - Rouge de Feu
Ook de radiocassette is in "tuner list" uitvoering uitgebracht. Zoals Arjan ook al zegt hoort bij een tuner list radio een tuner list display. Er bestaan ook "update list" radio's en daar geldt hetzelfde voor. Tuner- en update list componenten zijn niet compatible met elkaar, ook al passen de stekkers.
Het display krijgt z'n voedingsspanning via de grijze connector rechtstreeks uit de auto en niet uit de radio. Klokje en thermometer zouden het met ingeschakeld contact moeten doen.
Het display krijgt z'n voedingsspanning via de grijze connector rechtstreeks uit de auto en niet uit de radio. Klokje en thermometer zouden het met ingeschakeld contact moeten doen.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Bedankt! Ik denk dat ik al iets weet 

Clio II Ph I - RNA - 1.2 8V - Boréal
Re: Display doet niks
Hallo allemaal,
Ik wil graag een beroep doen op jullie kennis over het interieur dispay van mijn Clio.
Ben sinds vandaag lid en wellicht dat ik mijn vraag op de verkeerde plek stel, maar:
Ik ben sinds deze week de trotse eigenaar van een Clio 1.4 uit 2007. Echter doet mijn interieur display het niet (het display midden op het dashboard waar normaal gesproken de datum en tijd vanaf te lezen is). Het display staat compleet op zwart. Hebben jullie enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn en of dit makkelijk te verhelpen is?
Mvg Brandon.
Ik wil graag een beroep doen op jullie kennis over het interieur dispay van mijn Clio.
Ben sinds vandaag lid en wellicht dat ik mijn vraag op de verkeerde plek stel, maar:
Ik ben sinds deze week de trotse eigenaar van een Clio 1.4 uit 2007. Echter doet mijn interieur display het niet (het display midden op het dashboard waar normaal gesproken de datum en tijd vanaf te lezen is). Het display staat compleet op zwart. Hebben jullie enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn en of dit makkelijk te verhelpen is?
Mvg Brandon.
Misschien is het simpel en is alleen de backlight van het display stuk. Je zult hoe dan ook de bovenkant van het dashboard moeten losmaken om e.e.a. te kunnen onderzoeken.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
Ik zou gewoon even kijken of of alle draden wel vast zitten en anders even naar de sloop even kijken naar een ander scherm.