my renault werkt niet, kan geen updates of nieuwe apps down

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Annie
beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 aug 2014 17:04
Contacteer:

my renault werkt niet, kan geen updates of nieuwe apps down

Bericht door Annie »

Hoi,
Als ik naar my renault ga en dan naar r-link, mijn catalogus krijg g ik bij updates of andere zaken continue de melding:

Uw verbinding met de Store is verbroken. Klik op "Mijn Catalogus" om de verbinding te herstellen.

Dat doe ik dan maar niets helpt....

Hebben jullie advies?

dank,
desnelste
beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 aug 2014 22:38
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: my renault werkt niet, kan geen updates of nieuwe apps d

Bericht door desnelste »

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar ik had dat de hele tijd met zowel Explorer (Windows) als ook met Safari (Apple). Ik gebruik nu Chrome (op een Apple computer) en ik heb de melding niet meer gekregen.

Misschien dat het bij jou iets anders is, maar bij mij was dit het dus.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Groet.
Clio IV RS EDC
Annie
beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 aug 2014 17:04
Contacteer:

Re: my renault werkt niet, kan geen updates of nieuwe apps d

Bericht door Annie »

Yes! Met firefox gaat het prima, ik gebruikte inderdaad Safari. Hartelijk dank!!

groet
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”