Ik heb sinds gisteren een storing in mijn clio
Tijdens het rijden viel ineens mijn radio uit
Ook de knopjes van de airco en achterruitverwarming doen het niet
Mijn klokdisplay en de ruitensproeier voor en achter werken ook niet
Heb alle zekeringen gecontroleerd alleen die van de radio was stuk deze vervangen maar werkt nog niet
Heb alle zekeringkastjes gecontroleerd onder stuur rechts naast de accu en de grote voor de accu
Iemand een idee waar nog een zekering zou kunnen zitten aangezien er meerdere.componenten het niet doen
storing clio 3 ph1 2007
storing clio 3 ph1 2007
Clio 3 ph1 1.2tce 100
Re: storing clio 3 ph1 2007
Niemand?
Mijn claxon doet het ook niet
Zit er ergens een stuurmodule die alles aanstuurt?
Mijn claxon doet het ook niet
Zit er ergens een stuurmodule die alles aanstuurt?
Clio 3 ph1 1.2tce 100
-
- beginner
- Contacteer:
ik ben benieuwd waar je wel spanning heb?
Heb je gemeten of je zekeringen wel spanning krijgen?
Heb je gemeten of je zekeringen wel spanning krijgen?
-
- forum member
- Contacteer:
Zekering "console" ofzo staat er bij is die goed?
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Ik ga vanavond meten ben helaas weer druk met werk geweest
Wat mij wel opviel was dat de airco wel aan en uit schakelt alleen het lampje gaat niet aan
Een collega gaf de tip dat er vaak ook bij de + stekker op de accu een zekering kan zitten maar die heb ik volgens mij niet gezien
Wat mij wel opviel was dat de airco wel aan en uit schakelt alleen het lampje gaat niet aan
Een collega gaf de tip dat er vaak ook bij de + stekker op de accu een zekering kan zitten maar die heb ik volgens mij niet gezien
Clio 3 ph1 1.2tce 100
-
- forum member
- Contacteer:
Zit op een clio 3 niet dacht ik
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Inderdaad de clio heeft in mijn geval 3 hoofdzekeringen en die zitten onder een klein kapje voor de accu
Ik heb nog een keer alle zekeringen onder het dashboard gecontroleerd en vond nu 3 kapotte zekeringen die van de radio die van het console en die van de claxon. Deze allemaal vervangen en het werkt allemaal weer.
Toch vind ik het vreemd want ik had ze goed gecontroleerd vorige keer en toen was alleen de radiozekering stuk
Ben blij dat het toch mee valt
Ik heb nog een keer alle zekeringen onder het dashboard gecontroleerd en vond nu 3 kapotte zekeringen die van de radio die van het console en die van de claxon. Deze allemaal vervangen en het werkt allemaal weer.
Toch vind ik het vreemd want ik had ze goed gecontroleerd vorige keer en toen was alleen de radiozekering stuk
Ben blij dat het toch mee valt
Clio 3 ph1 1.2tce 100