Hallo,
Kan iemand mij vertellen waar ik op een makkelijke plek mijn remote kabel op geschakeld draad kan aansluiten?
Misschien ergens in de kofferbak?
Thx !
Remote kabel versterker aansluiten
-
- forum member
- Contacteer:
Re: Remote kabel versterker aansluiten
Kofferbak niet..
Of een station moet een 12v aansluiting hebben achter dan kan t wel..
Anders zou ik hem voor bij de zekering kast pakken heb ik ook gedaan,
Een dikke gele zit je altijd goed;)
Of een station moet een 12v aansluiting hebben achter dan kan t wel..
Anders zou ik hem voor bij de zekering kast pakken heb ik ook gedaan,
Een dikke gele zit je altijd goed;)
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!
Ik heb zelf de Clio 4 estate versie inderdaad geen 12v aansluiting in de kofferbak !
Zelf heb ik geprobeerd deze aan te sluiten op een geschakeld draad van de climat control maar dan gaat blijft vervolgens de blazer voluit staan!
bedoel je met Dikke gele dat ik de remote draad op de gele zekering moet aansluiten? of dat er een geel draad ergens achter de zekeringkast zich bevind?
Thx voor de terugkoppeling !

Zelf heb ik geprobeerd deze aan te sluiten op een geschakeld draad van de climat control maar dan gaat blijft vervolgens de blazer voluit staan!
bedoel je met Dikke gele dat ik de remote draad op de gele zekering moet aansluiten? of dat er een geel draad ergens achter de zekeringkast zich bevind?
Thx voor de terugkoppeling !
-
- forum member
- Contacteer:
Zekering kast in het interieur een dikke gele en dan bedoel ik van mm of 4 dat is goed..
Blank maken en aan solderen met een losse zekering er tussen, ( nooit draden door knippen )!!
Blank maken en aan solderen met een losse zekering er tussen, ( nooit draden door knippen )!!
Het is geen tuning, het is aan passen aan mijn smaak!