verlichting functie display flikkert regelmatig
verlichting functie display flikkert regelmatig
verlichting functie display flikkert regelmatigen en ook gelijktijdig het display die ik ekstra heb voor indicatie stand aut. versnelling in het dashboard instrumentenpaneel. dit gebeurd dus als ik mijn contact aan zet. doe ik nu mijn verlichting aan, dan word de displays verlichting automatisch gedimt en flikkert het niet meer. weet iemand de evt. oorzaak? er zijn ook momenten dat die storing er niet is en de display verlichting ongedimt vel brand, dus het is niet altijd. denk aan een slecht contact, maar overal getikt en geklopt, maar merk geen reactie. weet iemand de werking en schakeling van die verlichting. hoe word er bijv. gedimt. zit er soms 2 lampjes in de display zodat bij uitschakeling van 1 lampje gedimt word? denk niet dat het probleem aan de display ligt, omdat beiden het probleem hebben. heb ook nog het radio/temperatuur display in het midden consol en daar is het probleem niet aanwezig en blijft verlichting ongedimt dus fel branden. iemand een idee waar ik het in moet zoeken? zit de schakeling misschien in de uch regel unit of ergens anders? nou, hoor de reacties wel en bedankt vast. betreft dus clio 2 fase 2 2003 automaat 1.6 16v gr. peter.
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: verlichting functie display flikkert regelmatig
Hallo Peter,
Misschien eens proberen om je displaydimmer los te maken, dat is het scrollwieltje linksonder.
Deze is verantwoordelijk voor het dimmen.
Misschien eens proberen om je displaydimmer los te maken, dat is het scrollwieltje linksonder.
Deze is verantwoordelijk voor het dimmen.
nee, dit type heeft geen variabele dimmer, zoals beschreven word er alleen maar op 1 stand gedimd als de verlichting word aan gezet. de displays branden met contact aan altijd vel als de verlichting uit staat.
-
- forum starter
- Contacteer:
Dan zit het misschien in je stuurhendel. Zal stuk voor stuk uitsluiten worden.....