Hallo,
Mijn naam is Wilbert van Eden ben een nieuw lid.
Sinds afgelopen donderdag eigenaar van een Clio 3 1.2 TCE Rip Curl fijn bakkie rijd lekker.
is voor mijn vrouw.
Ik heb een 2-tal vragen aan de experts hier:
Vraag 1: Moet het frontpaneel van de radio verlicht zijn? vind het nu zo donker in de middenconsole.
de radio werkt trouwens prima. En het display op het dash werkt ook gewoon.
Vraag 2 De knoppen van de elektrische raam en spiegelbediening zijn ook niet verlicht hoort dit?
aan bijrijders kant is de raambediening wel verlicht?
Bvd
Voor de antwoorden
verlichting frontpaneel radio
Re: verlichting frontpaneel radio
Hoi Wilbert,
De verlichting van de knoppen aan de binnenzijde zit geschakeld aan je buitenverlichting. Dus als je het dimlicht aan hebt staan dan branden de knoppen aan de binnenzijde ook. Bij mijn clio (een clio 3 1.6 dynamique drie deurs) branden bijna alle knoppen, dus die van de cruise control en dimmer van de dashboardverlichting links van het stuur op het dashboard, het scherm midden op de dashboard (deze wordt minder fel als het dimlicht buiten aan staat), de radio, airco en de bedieningsknoppen van de ramen in beide voordeuren.
De verlichting van de knoppen aan de binnenzijde zit geschakeld aan je buitenverlichting. Dus als je het dimlicht aan hebt staan dan branden de knoppen aan de binnenzijde ook. Bij mijn clio (een clio 3 1.6 dynamique drie deurs) branden bijna alle knoppen, dus die van de cruise control en dimmer van de dashboardverlichting links van het stuur op het dashboard, het scherm midden op de dashboard (deze wordt minder fel als het dimlicht buiten aan staat), de radio, airco en de bedieningsknoppen van de ramen in beide voordeuren.
- Contacteer:
Re: verlichting frontpaneel radio
Bij de goedkopere versies branden de lampjes in de deuren inderdaad niet.
Er is iemand op het forum die dat aangepast heeft, even goed zoeken.....
Er is iemand op het forum die dat aangepast heeft, even goed zoeken.....
Groet, Age
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3671 Weergaves
-
Laatste bericht door Tinusgordini
-