je kan hem wel weghalen, maar dan moet je er wel een ander luchtfilter opzetten, anders zoals al eerder gezegd zuigt ie ongefilterde lucht aan, dus alle troep die maar in een buit van ong 6cm doorsnee kan , kan er door vliegen , niet echt goed voor de motor. Maar je kan hem dus weghalen , die sensor kan je zo van het huis afklikken en ergens anders plaatsen, hier een foto van hoe ik het heb zitten:
waar je nu die grote lege ruimte ziet, zat eerst die luchtfilterbox, die is dus helemaal weg , maar waar de buis van de luchtfilterbox op aangesloten zat, zit dus nu een klein stukje rubber buis met een powerfilter, om de lucht tog nog te filteren voor het met een lekkere gang de motor in vliegt

. Dit heeft btw allemaal betrekking op je eerste foto, die Rn motor, die van mij is wel een rn motor van een clio 1, maar hij zit op dezelfde plek ong, zelfde principe. Dit is dezelfde , maar ik bedoel dus maar te zeggen dat je hem dus wel weg kan halen. Als je maar een vervangingsfilter plaatst. Je noemt dit geluidsdemper, als je dit zo veranderd, zal het geluid van je auto idd wel veranderen en luider worden.