wegvallen verkeersinfo Rlink Clio
wegvallen verkeersinfo Rlink Clio
Bij mij valt regelmatig de verkeersinfo weg tijdens een rit. Het grijze veld valt in zijn geheel weg. Pas de volgende dag bij het instellen van een nieuwe route is de verkeersinfo er weer. Je kunt dan ook geen weersinfo meer opvragen. De Rlink is en blijft verbonden (netwerkstatus).
Ben benieuwd of iemand daar ook last van heeft (of gehad) en wat de dealer daar aan gedaan heeft.
Ben benieuwd of iemand daar ook last van heeft (of gehad) en wat de dealer daar aan gedaan heeft.
Re: wegvallen verkeersinfo Rlink Clio
Hebben alle Tomtom live devices, is niet R-link specifiek. Maar meestal van korte duur.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
OK, maar een aantal keren per week lijkt me niet normaal.
Heb er nog geen last van gehad.... ook niet tijdens 4200 vakantiekilometers door Duitsland, Zwitserland, Italië en Oostenrijk. Alle file info, wegwerkzaamheden werden keurig aangegeven.
Misschien een update nodig?
Misschien een update nodig?
-
- forum starter
- Contacteer:
Heb een melding in R-Link dat het Discovery Pack abonnement is verlopen. (icoontje met enveloppe).
Bij jou ook?
Dat kan misschien verklaren dat de weersinformatie niet meer werkt?
Bij jou ook?
Dat kan misschien verklaren dat de weersinformatie niet meer werkt?
Captur Dynamique TCe 120 EDC Gris Platine (mono-tone), Gris/Gris Tropique bekleding, Pack City, R-Link
- VKVWebshop.nl
- Sponsor/aanbieder
- Contacteer:
Enkele apps werken alleen met een active Discovery Pack waaronder de weersinfornatie, zie voor meer info op onze site http://vkvwebshop.nl/webwinkel/navigati ... ts_detail/
Het Discovery Pach is actief, de kaart is voorzien van de laatste kaart (europa) en van de laatste update. wel valt me op dat als de verkeersinfo wegvalt deze soms na een paar minuten terugkomt nadat er een pop-up in het scherm is geweest: Incidenten: (aantal); totale lengte: (aantal kilometers). Nog ideeen voor een oplossing hiervoor?
Ik heb deze week een R-Link update gehad bij de dealer. Die had te maken met het GPS systeem. Wellicht zit daar het probleem. Ik had geen bericht gehad van Renault Nederland. Ik zou eens aan je dealer vragen of er een terug roep actie open staan voor jou auto.
Bedankt voor de tip.