Vraag;
Ik heb sinds April 2013 een Clio Estate 1.5 Dci. Alles werkt in Rlink behalve de koppeling,, Flitspaal met een gekozen waarschuwingsgeluid,,
Heeft iemand hier ervaring mee? Was er een een oplossing voor ?
Ik heb Renault Nederland hierover benaderd echter de vraag ligt in Frankrijk.
Nog geen antwoord hierop.
Alvast bedankt.
Gr
Willem Lesterhuis
( willem.lesterhuis@quicknet.nl )
Rlink-TomTomlife- Flitspaal waarschuwings geluiden
Re: Rlink-TomTomlife- Flitspaal waarschuwings geluiden
Je kunt de waarschuwingsgeluiden zelf instellen als je bij R-link "Flitslocaties" (staat onder Navigatiediensten) klikt. Je kunt dan verder gaan en ziet dan een groot aantal opties met flitslocaties waarbij je kunt kiezen welke je wél en welke je niet geactiveerd wilt hebben. Ga je bij een geactiveerde verder dan krijg je de keus hoeveel seconden van te voren je gewaarschuwd wilt worden en daarna een groot aantal keuzes welk geluid je eraan wilt koppelen.
Om dat hoorbaar te maken moet je wel zorgen dat bij "geluidsniveaus" het juiste geluidsniveau ook daadwerkelijk op een hoorbaar niveau staat. Mogelijk staat da schuifbalk daarvan helemaal naar links (op 0 dus)???? Volgens mij gaat het om de regelaar voor verkeersaankondigingen....
Om dat hoorbaar te maken moet je wel zorgen dat bij "geluidsniveaus" het juiste geluidsniveau ook daadwerkelijk op een hoorbaar niveau staat. Mogelijk staat da schuifbalk daarvan helemaal naar links (op 0 dus)???? Volgens mij gaat het om de regelaar voor verkeersaankondigingen....