Hey hey
Hopelijk zit ik hier goed met mijn vraag, anders mag je hem altijd verplaatsen.
In de manual van R-link staat dat je perfect het beginscherm wat kan aanpassen, door via systeem naar beginscherm te gaan. Echter als ik zelf naar systeem ga, dan staat daar helemaal geen icoontje "beginscherm".
Is dit normaal en ligt dit aan de versie dat ik heb, of kan ik hier zelf iets aan veranderen?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes
Rbellion
Beginscherm R-link aanpassen
Re: Beginscherm R-link aanpassen
Dat bedoelde ik uiteraard.
Laat me gewoon stellen dat ik nergens de optie terugvind om mijn startscherm kan aanpassen. Ik weet dat de mogelijkheden beperkt zijn, maar ik heb/vind er dus geen enkele.
Laat me gewoon stellen dat ik nergens de optie terugvind om mijn startscherm kan aanpassen. Ik weet dat de mogelijkheden beperkt zijn, maar ik heb/vind er dus geen enkele.
Hoezo, als je gewoon op het icoontje drukt krijg je een scherm met (geloof ik) 4 mogelijkheden om je startscherm in te delen. Krijg je dat niet dan heb je óf geen R-link (dat denk ik niet) of er is iets anders aan de hand en dan moet je misschien eerst eens teruggaan naar de fabrieksinstellingen. Stel je overigens van die instelmogelijkheden niet teveel voor, het is erg beperkt.
Dat icoontje heb ik dus niet.
Volgens mij kan je het startscherm ook aanpassen via het "plusje" rechtsonderaan, maar daar heb ik dus ook de mogelijkheid niet om het eventueel wat aan te passen.
Ik weet dat mogelijkheden beperkt zijn, maar niet veel is beter dan niets natuurlijk.
Volgens mij kan je het startscherm ook aanpassen via het "plusje" rechtsonderaan, maar daar heb ik dus ook de mogelijkheid niet om het eventueel wat aan te passen.
Ik weet dat mogelijkheden beperkt zijn, maar niet veel is beter dan niets natuurlijk.