R-link dood??

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Ghostleader1NL

R-link dood??

Bericht door Ghostleader1NL »

Ik heb nu zo'n 600 km gereden zonder problemen met de Rlink, zelf updates gedaan en de Europakaart 9.30 erin.

Echter vanavond rij ik achteruit en blijft het beeld van de achteruitrijcamera hangen.. Deze verdwijnt niet meer ook hoor ik de radio niet meer.
Ik even gestopt de auto uit gezet, op slot gezet en daarna weer starten, echter zonder resultaat. Hetzelfde beeld van mij oprit komt en blijft in zicht.

Toen heb ik de auto 30 min op slot laten staan ( schijnt zich dan te resetten ) maar dit resulteert in een dode Rlink, het beeld is weg maar voor de rest doet die niks meer reageert nergens meer op. Ook moet ik nu de rem intrappen als ik wil starten dat was eerder ook niet het geval.

Zal ik naar de dealer gaan? Of zal ik zelf actie ondernemen door de accupool ervan af te halen?? Kan dat laatste kwaad of moet ik dan weer vanalles instellen in de auto??
goodje
über forummer
Contacteer:

Re: R-link dood??

Bericht door goodje »

Ik moet altijd de rem intrappen met starten en ik zou zelf niet kloten aan een nieuwe auto reed even langs de dealer..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Heb ik ook 1x gehad. Oplossing, zekering (nr28) eruit, 1 min. wachten en weer terugplaatsen, sindsdien niet meer gehad.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Ghostleader1NL

Bericht door Ghostleader1NL »

Reeds opgelost door de minpool te verwijderen van de accu, 2 minuten wachten en alles doet het weer vanouds. Ook alle instellingen zijn nog bewaard gebleven.

Zekeringnummer 28 moet ik onthouden.. ik heb nu bij mijn autopapieren een steeksleuteltje 10 erbij gedaan.. voor de accupool los te halen.. :wink:

Vanmiddag even langs de dealer om het toch kenbaar te maken, ik weet niet of het nut heeft..
Bas1975
forum member
Contacteer:

Bericht door Bas1975 »

Mooi dat ie weer werkt, ik denk dat het een incident....kan gebeuren. De zekering heeft de voorkeur boven de accupool, zo reset je alleen het deel dat nodig is.
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”