R-Link geen geluid/loopt vast na update R-Link
R-Link geen geluid/loopt vast na update R-Link
Recentelijk heb ik een update geïnstalleerd van R-link voor mijn Renault Clio. Nu ervaar ik problemen.
Problemen zijn:
- Muziek streamen via bluetooth werkt niet meer;
- Geluid van de radio is weg. Kan ook niet meer van zender/bron veranderen in het systeem;
- Scherm werkt (voor een paar minuten) erg traag na het starten van de auto;
Fabrieksinstellingen heb ik hersteld. Ook hierbij hetzelfde.
Renault heeft helaas geen update beschikbaar. Heeft iemand hier ook last van? en heeft iemand een oplossing?
Problemen zijn:
- Muziek streamen via bluetooth werkt niet meer;
- Geluid van de radio is weg. Kan ook niet meer van zender/bron veranderen in het systeem;
- Scherm werkt (voor een paar minuten) erg traag na het starten van de auto;
Fabrieksinstellingen heb ik hersteld. Ook hierbij hetzelfde.
Renault heeft helaas geen update beschikbaar. Heeft iemand hier ook last van? en heeft iemand een oplossing?
Re: R-Link geen geluid/loopt vast na update R-Link
Met regelmaat reageer ik op R-Link problemen. De een heeft dit en de ander heeft dat. Een feit is dat Renault erg langzaam is met het oplossen van de R-LInk problemen. Ik adviseer om er niet te veel tijd en ergernis in te stoppen. De enige oplossing is wachten.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Mijn filmpjes gingen gisteren niet en plots deze morgen gingen ze weer allemaal leg dit maar eens uit hoe dit komt.zinitzio heeft gelijk wachten is de boodschap op iets goeds van renault anders maar wachten op menavrus.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Er is nu ook weer een nieuwe update bij de dealer. 5008
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
@TS. ben je al bij de dealer langs geweest?
Groeten, Vincent.
-
- forum starter
- Contacteer:
Misschien een domme vraag, maar waarom updaten sommige bij elke update die er is? Zoveel kan dat nou toch ook weer niet schelen tov de vorige. Als het goed werkt, zou ik geen update doen. Pas als een oude versie niet meer werkt, ga ik op zoek naar een update.
Dit ligt met mn PC uiteraard anders. Dat is veel gevoeliger voor lekken/hackers/etc.
Dit ligt met mn PC uiteraard anders. Dat is veel gevoeliger voor lekken/hackers/etc.
Nee werk zelf bij een dealer en heb er al een paar geupdste
Hoi Voskeee, heb je hier nog wat meer info over? Is dit een update voor R-link? Meen iets te hebben gehoord van een update voor de Carminat TomTom Live, met dit nummer....Voskeee schreef:Er is nu ook weer een nieuwe update bij de dealer. 5008
Clio Estate DCI90 Dynamique-> Rouge flamme, lumiere, city extra, comfort extra, R-link, res.wiel.
Weet alleen tot nu toe het een update is voor het syteen R-Link zelf