Wie kan mij een goed tip geven welk type en merk trekhaak ik het beste kan aanschaffen om zelf te monteren.
Ik wil graag een afneembare trekhaak geschikt voor mijn fietsendrager (met 7-polige stekker).
Let wel ik heb parkeersensoren, geeft dat problemen?
Trekhaak zelf monteren onder clio 3 1.2 TCE 5-DRS (2011)
Re: Trekhaak zelf monteren onder clio 3 1.2 TCE 5-DRS (2011)
Beste Jandammer,
Kijk even onder de kop: how-to van de clio 3.
Hier staat een uitleg van de montage van trekhaak van thule, verder zal er bij elke (nieuwe) trekhaak een montagehandleiding aanwezig zijn.
Voor wat betreft de pdc, ik weet nog niet precies hoe dit zit.
Wat ik wel weet dat er trekhaken zijn waarbij dit samen gaat en je kan het ook nog uit zetten
Kijk even onder de kop: how-to van de clio 3.
Hier staat een uitleg van de montage van trekhaak van thule, verder zal er bij elke (nieuwe) trekhaak een montagehandleiding aanwezig zijn.
Voor wat betreft de pdc, ik weet nog niet precies hoe dit zit.
Wat ik wel weet dat er trekhaken zijn waarbij dit samen gaat en je kan het ook nog uit zetten
Bedankt voor je reactie. Daar ga ik zeker gebruik van maken. Stel dat ik de parkeersensoren uit moet zetten, hoe doe je dat dan?
Schuin rechts onder je stuur zit een knopje/schakelaar als het goed is.
Hier zou je de sensoren mee uit moeten kunnen zetten.
Mocht je het niet kunnen vinden kan ik morgen eventueel een plaatje schieten.
Hier zou je de sensoren mee uit moeten kunnen zetten.
Mocht je het niet kunnen vinden kan ik morgen eventueel een plaatje schieten.
Hoi GuBre,
Bedankt voor de aanwijzing, ik heb het knopje gevonden, zat wel op een lastig plekje inderdaad en moeilijk te zien.
Nu kan ik met een gerust hart een afneembare trekhaak monteren, want mocht het problemen geven in de cachteruit met de parkeersensoren zet ik dat gewoon uit!
Bedankt voor de aanwijzing, ik heb het knopje gevonden, zat wel op een lastig plekje inderdaad en moeilijk te zien.
Nu kan ik met een gerust hart een afneembare trekhaak monteren, want mocht het problemen geven in de cachteruit met de parkeersensoren zet ik dat gewoon uit!
http://olifanttrekhaken.nl/
Afneembaar voor de Clio 2 is daar compleet met kabelset 164,- Kwaliteit weet ik niet maar misschien heb je er iets aan
Afneembaar voor de Clio 2 is daar compleet met kabelset 164,- Kwaliteit weet ik niet maar misschien heb je er iets aan

Als de trekhaken van dezelfde kwaliteit zijn, als het taalgebruik op de website, dan zou ik er niet aan beginnen 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Mwah, voor een fietsendrager kan het lang aan denk ik en daarbij hebben ze het E keurmerk. Wanneer er een caravan aan komt te hangen zou ik ook wel verder kijken.