injectors
injectors
hoi
ik een vraagje ivm injectors van clio 2 fase 2 bouwjaar 2003
zijn deze voor allem modellen daarmee bedoel ik 169pk , 172pk, 182pk of cup modellen
allemaal het zelfde
grtz nicky
ik een vraagje ivm injectors van clio 2 fase 2 bouwjaar 2003
zijn deze voor allem modellen daarmee bedoel ik 169pk , 172pk, 182pk of cup modellen
allemaal het zelfde
grtz nicky
Re: injectors
ik heb 1 injector stuk daarmee wil ik ze allemaal vervangen en daarbij deze vraag
niemand ???
niemand ???
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
ik heb geen idee, maar bij de automaterialen zaak kunnen ze je op kenteken de goeie wel geven?
en dat zal dan wel injector 3 zijn
en dat zal dan wel injector 3 zijn

Inderdaad injector 3
Ja maar ik heb allemaal upgrades gedaan aan motor en ik zou ook meer vermogen er willen uithalen vandaar deze vraag
Grtz nicky
Ja maar ik heb allemaal upgrades gedaan aan motor en ik zou ook meer vermogen er willen uithalen vandaar deze vraag
Grtz nicky
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
daarover kan je denk ik op het forum van de renault tuning club en cliosport.net meer vinden (er zijn er hier maar 1 á 2 die het weten en die moeten dan net jou post lezen 

Ah ok thanks
- D-Jay
- forum starter
- Contacteer:
De injectoren van de Clio 2 RS modellen zijn hetzelfde.
Wel is het beste om inderdaad alle 4 tegelijk te vervangen. Ik zou gewoon bij de standaard injectoren blijven.
Andere/grotere injectoren worden alleen gebruikt wanneer er wat radicalere aanpassingen aan het blok zijn gedaan.
Wel is het beste om inderdaad alle 4 tegelijk te vervangen. Ik zou gewoon bij de standaard injectoren blijven.
Andere/grotere injectoren worden alleen gebruikt wanneer er wat radicalere aanpassingen aan het blok zijn gedaan.
RS 182 & 172 Tracktool
Wat noemt u andere injectoren en
Heeft een nieuwe kop met nieuwe kleppen
Ik heb catcams 438 gezet
Grote inlaten
inductionkit van ktec
En uitlaatlijn
Ik moet em ook nog laten mappen
Heeft een nieuwe kop met nieuwe kleppen
Ik heb catcams 438 gezet
Grote inlaten
inductionkit van ktec
En uitlaatlijn
Ik moet em ook nog laten mappen
Ik zou enkel nummer 3 vv, die gaat altijd kapot. Bekend probleem van de clio.
Waarom zou je upgrade naar andere injectors? Je rijd zonder drukvulling dus standaart voldoet ruim
Waarom zou je upgrade naar andere injectors? Je rijd zonder drukvulling dus standaart voldoet ruim