1) sinds een dag of 2 blijft mijn interieur verlichting branden.
deze moet handmatig uitgezet worden.
alle verlichting heb ik al afgekoppeld.
toch word mijn accu leeg getrokken.
ik heb de schakelaars al bekeken in de portieren maar daar kon ik niets aan vinden.
(goed indrukken hielp niet en stekkers goed in de houder ook niet)
die in de achterklep kan ik zo snel niet vinden.
2) sinds het mankement hierboven gaan mijn knipperlichten niet branden wanneer ik de auto met de cv-afstandsbediening op slot zet.
hij hoort dan 2x te knipperen maar dat doet ie niet.
wel knipperen de lichten wanneer ik de deuren van de vergrendeling af haal.
3) ook heb ik geen verlichting meer in de sigarettenaansteker en in mijn asbakje.
sinds ik de auto heb (september 2013) heeft hij het altijd gedaan.
maar sinds een aantal weken doet hij het dus niet meer.
ik ben er al eens mee aan de gang geweest en toen deed hij het een paar seconden.
ik hoor het wel van jullie kenners
ik begin echt een beetje flauw te worden van de auto.
want ik blijf zo langzamerhand elk weekend aan het sleutelen.
aantal electrische problemen
Re: aantal electrische problemen
He cliodrivah
Heb jij toevallig onder je automatten een opbergvakje zitten met een lampje erin??
Als je dit hebt en het vakje zit niet goed dicht blijft de interieur verlichting ook branden. Weet niet of dit bij jou zo, maar misschien het kijken even waard.
Heb jij toevallig onder je automatten een opbergvakje zitten met een lampje erin??
Als je dit hebt en het vakje zit niet goed dicht blijft de interieur verlichting ook branden. Weet niet of dit bij jou zo, maar misschien het kijken even waard.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Binnen verlichting werkt via een massa sluiting dus als de deur open gaat maakt de schakelaar massa en gaat de lamp branden.
Dus als er ergens in de bedrading van deze verlichting een slijt plekje zit en dit contact maakt met de massa blijft hij branden.
Dus als er ergens in de bedrading van deze verlichting een slijt plekje zit en dit contact maakt met de massa blijft hij branden.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
bedankt goodje hier kan ik wat mee. dan zal ik dus de hele handel los moeten halen (stoelen, tapijt, schuim en kappen bij de dorpels)
komt hier dan ook weg dat mijn knipperlichten niet meer knipperen wanneer ik de auto op slot doe?
want ik meende dat de lampen niet knipperden wanneer er een deur open stond.
kleine toevoeging;
de deuren en kofferbak gaan wel gewoon op slot
komt hier dan ook weg dat mijn knipperlichten niet meer knipperen wanneer ik de auto op slot doe?
want ik meende dat de lampen niet knipperden wanneer er een deur open stond.
kleine toevoeging;
de deuren en kofferbak gaan wel gewoon op slot