Beste medeforummers
Zojuist van werk naar huis had ik geen geluid.
Auto uitgezet, card eruit deur open en dacht even reset. Niks
Tomtom werkt maar zonder stem. Voicedial kan hij niet initieren.ook van mijn geheugenstick kan hij alles wel vinden maar zodra ik play druk krijg ik melding dat hij het niet kan starten.
Sd kaart verwijderd opnieuw aangesloten.hielp niet
Factory reset. Hielp niet
Heeft iemand dit ervaren? Of een tip? Zal nog even vanaaf later kijken naar paar uur stilstand.
Anders langs de dealer.
Geen geluid
Re: Geen geluid
Ik heb een keer gehad dat het geluid niet meer uit wilde.
Factory reset had ook geen effect.
Ik heb het opgelost door de zekering even los te halen.
Factory reset had ook geen effect.
Ik heb het opgelost door de zekering even los te halen.
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
@pvan3l welkom op het forum.. Stel je eigen even voor op het draadje daarvoor zodat we ook kunnen lezen met wie we het van doen hebben.
https://www.clioclub.info/forum/viewforum.php?f=6
Verder raar verhaal je zou zeggen software probleem, heb je de nieuwste software er op staan?
https://www.clioclub.info/forum/viewforum.php?f=6
Verder raar verhaal je zou zeggen software probleem, heb je de nieuwste software er op staan?
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
hoi heren,
dank voor beide reacties. Vanochtend werkte het weer "gewoon".
- r link was helemaal up to date tentijde van het probleem.
leek inderdaad een software matige vastloper! had al een eerder dat ik vond dat alles veels te traag inlaadde. simpele herstart van de auto was toen genoeg.
Heb af en toe het idee dat het besturingssysteem problemen heeft met alles wat hij moet regelen. zoals je telefoon ook wel eens vast kan lopen en dan een "harde" reset nodig heeft met home button en aan/uit knop.
misschien dat meer mensen dit ervaren... ben en blijf iig benieuwd. mocht het zich vaker voordoen dan ga ik toch even naar de dealer.
dank voor beide reacties. Vanochtend werkte het weer "gewoon".
- r link was helemaal up to date tentijde van het probleem.
leek inderdaad een software matige vastloper! had al een eerder dat ik vond dat alles veels te traag inlaadde. simpele herstart van de auto was toen genoeg.
Heb af en toe het idee dat het besturingssysteem problemen heeft met alles wat hij moet regelen. zoals je telefoon ook wel eens vast kan lopen en dan een "harde" reset nodig heeft met home button en aan/uit knop.
misschien dat meer mensen dit ervaren... ben en blijf iig benieuwd. mocht het zich vaker voordoen dan ga ik toch even naar de dealer.