Rlink TomTom

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
G.Scholtens

Rlink TomTom

Bericht door G.Scholtens »

Hallo,

Aangezien mijn rlink / tomtom nog steeds geen werkende gps heeft, ben ik maar eens op onderzoek uit gegaan en contact gehad met de lease maatschappij.
Hun vertellen mij in overleg met Renault om mijn kaart te updaten.

Heb de sd kaart in mijn pc gestopt, maar ik zie maar 1 bestand staan. tomtom.0000. Voor de rest zie ik niks staan, ook niet als systeembestand of verborgen bestand.
Kan dit kloppen dat er maar 1 bestand op staat?

Via de Rlink toolbox wel een kaart upgrade kunnen doen, maar dit mocht niet baten. GPS probleem blijft.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Re: Rlink TomTom

Bericht door klmklmklmklm »

Lees forum
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
G.Scholtens

Bericht door G.Scholtens »

klmklmklmklm schreef:Lees forum
Heb het hele forum al door gelezen, maar zie nergens iets over de inhoud van de sd kaart.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
martijnm
forum starter
Contacteer:

Bericht door martijnm »

GPS is een stukje techniek, wat los staat van TomTom. De meeste telefoons hebben het ook. Als het dus niet werkt, is er iets kapot. TomTom is navigatiesoftware die gebruik maakt van GPS. Updaten van deze software repareert niet je GPS. Mijn advies: retour dealer. Er zijn hier enkele mensen die dit ook al eens gehad hebben.
willem.lesterhuis

Bericht door willem.lesterhuis »

Ben in het bezit van een Clio 1.5Dci estate. Heb TomTomlife aangeschaft. Werkt prima, echter op1 punt werkt hij niet. Ik kan geen speciaal geluid koppelen aan b.v. een vaste flitspaal ofzo.
De afstand muteert hij goed maar het geluid blijft het standaard geluid af fabriek.
Heeft iemand hier ervaring mee ? Renault nl heeft er nu geen oplossing voor. Wordt dit misschien met de update in maart meegenomen. ?
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”