verlichting clio 3 2005
-
- beginner
- Contacteer:
verlichting clio 3 2005
Hallo, ik heb inmiddels 2x mijn dimlicht vervangen, H7 en nu Xenon, maar elke keer doet hij het in het begin goed mar na paar maanden weer heeeel zwak. Dacht het probleem te verhelpen met Xenon verlichting maar ook deze wordt nu heel zwak. Iemand een idee waar dit aan kan liggen ? In het begin was t dus allemaal super fel maar nu lijkt het net alsof ik geen verlichting heb zo zwak.
Alvast bedankt !
Alvast bedankt !
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: verlichting clio 3 2005
Wat geeft hij voor spanning aan?
ik vermoed of de spanningregelaar of de relais van de lampen.
ik vermoed of de spanningregelaar of de relais van de lampen.
Groeten, Vincent.
-
- beginner
- Contacteer:
Ik ben zelf niet zo heel handig maar men verlichting is al eens totaal nagekeken door een vriend, hij vond niks, de Renault garage denkt dat de lens van de koplamp verband is en dus men koplampen totaal vervangen moeten worden, lijkt mij beetje sterk want wanneer er nieuw verlichting in gedaan is het goed hoe kan t dan dat wanneer er nieuwe lichten in zitten ik wel goed zicht heb.. eerst even kijken of hier nog meer ideeën zijn dacht ik zo voor ik weer vanalles ga vervangen..
- feline-2010
- forum starter
- Contacteer:
Beetje een late reactie, maar is het verholpen bij jou. Heb namenlijk hetzelfde probleem.
Lichten geven als de garage het controleert wel de schijne kant aan maar op de weg mis ik de licht in het midden.
Ook de lichten verandert naar xenon na veel lampen te hebben geprobeerd.
Lichten geven als de garage het controleert wel de schijne kant aan maar op de weg mis ik de licht in het midden.
Ook de lichten verandert naar xenon na veel lampen te hebben geprobeerd.
Clio III fase 1 1.6 16V en nog standaard
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Zoals je kan zien is het niet echt een schrijver 2 berichten en zijn laatste bezoek forum 4 augustus 2014..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
- feline-2010
- forum starter
- Contacteer:
Nee heb ik gezien maarja heb er altijd wel een goede hoop op 

Clio III fase 1 1.6 16V en nog standaard
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Spanning meter op de verlichting zetten en live onder het rijden meten.
Ik blijf bij mijn eerdere antwoord, spanningregelaar, de relais en heel misschien de dynamo(koolborstels).
Ik blijf bij mijn eerdere antwoord, spanningregelaar, de relais en heel misschien de dynamo(koolborstels).
Groeten, Vincent.
-
- beginner
- Contacteer:
Sorry voor de late reactie haha, inmiddels weer een tijdje verder, heb xenon ingebouwd en hiervan was een ballast stuk,nieuwe gekregen, geen problemen gehad, maar de laatste 2 maanden valt de linker steeds uit, lichtopbrengst is nog steeds een drama, de ene keer is het goed de andere keer erg slecht, opnieuw alles laten doormeten, niets gevonden, Renault garage houdt vast aan nieuwe units maarja ik heb geen zin om nog eens 100den euro's er tegen aan te gooien, overigens als men linker koplamp uitvalt draai ik de verlichting uit en aan en dan doet hij het weer en gek genoeg lijkt het alsof de lichtopbrengst iets verbeteterd.. heeft iemand nog ideeën want de garage weet t ook verder niet meer, kan t in een contact zitten ofzo ?