R-Link Tweet

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
Molker

R-Link Tweet

Bericht door Molker »

Is er iemand die R-Link tweet aan de praat heeft gekregen, ik graag steeds de melding "dienst niet beschikbaar" als ik inlog.

Deze melding kreeg ik in eerste instantie ook bij het binnen halen van de bedrijfsemail welke via gmail loopt, de oplossing hiervoor was niet inloggen via gmail maar via overige en de imap.bedrijfsnaam te veranderen in imap.gmail voor inkomende mail, bij de uitgaande mail dient de bedrijfsnaam ook weer te vervangen worden door gmail.
Maar de R-Link Tweet krijg ik vooralsnog niet aan de praat.
Nyana
forum starter
Contacteer:

Re: R-Link Tweet

Bericht door Nyana »

Ik heb Twitter werkend, maar ik doe er niks mee. Hij haalt ook niet real-time nieuwe tweets op, pas alleen als je de applicatie start. Doen je andere Discovery Pack applicaties zoals Route Service en Coyote het wel?
Afbeelding
Clio4 RS EDC200 - Jaune Sirius
Molker

Bericht door Molker »

Coyote deed het gelijktijdig met TomTom live. Het discovery pack was in eerste instantie niet geactiveerd door de dealer maar alle apps zoals mail, route service, Metro nieuws werken nu wel, behalve R-Link Tweet dus. Ik denk ook niet dat ik dat veel ga gebruiken, maar ik wil het gewoon werkend hebben, om dat het kan zeg maar.
Jij kon gewoon inloggen met je inlognaam en wachtwoord, zonder verder iets aan de instellingen bij R-link of Twitter te veranderen?
Nyana
forum starter
Contacteer:

Bericht door Nyana »

Ja, nadat ik een profiel poppetje gemaakt had. Inloggen met je twitternaam en wachtwoord en werken. Raar ook dat jouw Gmail niet rechtstreeks maar pas via een omweg werkt.

Heb je wel de software en R-Link zelf op de laatste nieuwe updates draaien?
Afbeelding
Clio4 RS EDC200 - Jaune Sirius
Molker

Bericht door Molker »

De software van R-Link is up to date, althans in de auto en via de R-link toolbox wordt aangeven dat er geen updates beschikbaar zijn. Betreft Gmail, mijn persoonlijke Gmail account werkte zonder problemen. Op mijn werk werken wij ook met Gmail, maar het email adres eindigt dan niet op Gmail.com maar op bedrijfsnaam.com en daar zat het probleem.
goos
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door goos »

Er is een apart onderdeel op het forum voor R-link, dit topic daarom verplaatst.
Groet,
Martijn

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”