Altijd 1 R-Link bericht...

Plaats hier alles wat met R-Link te maken heeft
Plaats reactie
berkens
forum starter
Contacteer:

Altijd 1 R-Link bericht...

Bericht door berkens »

Op het scherm in de bovenste statusbalk zie ik altijd dat er minimaal 1 bericht is.

Door op icoon te drukken, opent het berichten scherm.

Als het slechts 1 bericht is, dan is het van Coyote. Meer berichten, dan kan het over een update gaan EN altijd Coyote.

Druk ik onder op scherm op vakje WISSEN, dan wordt het scherm gesloten, maar het bericht wordt niet gewist.

Het bericht gaat over hoe ik Coyote kan uitschakelen/deactiveren. Het legt uit welke menu stappen dat zijn.

Ik kom er alleen vanaf als ik Coyote helemaal de-activeer in het Applicatie menu.

Iemand dezelfde ervaring en een tip hoe ik het bericht voor eens en altijd kwijt raak?

Grtn Ben...

Mijn Captur:
http://clioclub.nl/viewtopic.php?f=238&t=18985

Afbeelding
Captur Dynamique TCe 120 EDC Gris Platine (mono-tone), Gris/Gris Tropique bekleding, Pack City, R-Link
martijnm
forum starter
Contacteer:

Re: Altijd 1 R-Link bericht...

Bericht door martijnm »

Ik heb het ook gehad dat er een bericht niet te wissen leek. Door het bericht te openen kwam ik erachter dat daarin een verlengverzoek van een licentie stond. In het bericht zelf zat een optie om dit te negeren waarna het bericht verdween.
Stellingen90

Bericht door Stellingen90 »

Heb ook weleens R-link berichten gehad die "moeilijk" te wissen waren. Als ik het me goed herinner ging dat erover dat allerlei apps (zoals Discovery, Coyote) in werking waren. Die berichten kwamen ongeveer 1 week nadat ze écht in werking kwamen en waren dus behoorlijk overbodig....!!

Ze waren vrij moeilijk weg te krijgen want het normale "wis dit bericht" werkte niet meteen. Op een of andere manier heb ik ze toch weggekregen. Krijg nu eigenlijk nooit meer berichten binnen op R-link. Alle updates zijn kennelijk geinstalleerd.
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

ik heb dit ook gehad totdat coyote vervallen was nu krijg ik iedere keer berichten voor alles terug up to daten maar ik wil het niet meer .Als ze er zijn moet ik eerst stoppen en dan pas kan ik ze verwijderen of beter gezegd op later drukken zodat ze na een tijdje weer terug komen.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
Nyana
forum starter
Contacteer:

Bericht door Nyana »

Die berichten krijg je inderdaad niet weg. Coyote blijft altijd in je scherm staan tot je Coyote volledig sluit. Heb een tijdje gehad dat er 36 meldingen stonden toen R-Link nog kuren had, die moest je 1 voor 1 op 'Later' klikken, dan was je er een week vanaf en stonden ze er alle 36 weer na een week. Pas toen Renault NL naar mijn account had gekeken verdwenen bijna al deze meldingen, op Coyote na. Iets waar "nog mee te leven" valt, zolang de software maar werkt :)

Persoonlijk vind ik Coyote een draak van een pakket, het werkt alles behalve intuïtief en vlekkeloos. Ook de waarschuwingssignalen zijn (als je ze op standaard laat) behoorlijk irritant.
Afbeelding
Clio4 RS EDC200 - Jaune Sirius
Plaats reactie

Terug naar “R-Link”