hallo,
ik heb sinds een week of 4 een clio.
kan iemand mij vertellen waarom de medianav geen namen weergeeft als ik gebeld wordt?
als ik zelf iemand bel verschijnt netjes de naam in het display.. wordt ik door dezelfde persoon terug gebeld (nummer is dus bekend in de telefoon) dan geeft de medianav alleen het telefoon nummer weer.... waarom niet de naam??
ik gebruik een iphone 4s, maar met een HTC is het hetzelfde verhaal..
wie heeft dit ook, of weet hier raad mee?
bellen en gebeld worden met de medianav.
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: bellen en gebeld worden met de medianav.
Welke software heb je draaien??
Sinds gisteravond versie 3.0.5. Dat was versie 2.0.9.
Beide versies hebben hetzelfde probleem..
Beide versies hebben hetzelfde probleem..
-
- forum starter
- Contacteer:
En met welk merk/type telefoon is dat?
Ik loop af en toe tegen hetzelfde probleem aan, maar na een keer opnieuw synchroniseren gaat het vaak weer even goed...
Zelf gebruik ik de Iphone 5
Ik loop af en toe tegen hetzelfde probleem aan, maar na een keer opnieuw synchroniseren gaat het vaak weer even goed...
Zelf gebruik ik de Iphone 5
Heb ik ook. Nu heb ik mijn telefoonnummers allemaal met +316..... in mijn telefoon staan. Dus inclusief landcode.
Als er iemand belt, dan krijg ik in de Clio "gewoon" 06.... in beeld, zonder de landcode.
Ik vermoed dat het daar aan ligt. Hij kan met dit nummer de contactpersoon niet vinden.
Dat is volgens mij een softwarefout in de MediaNav.
Ik zou natuurlijk overal het +31 gedeelte af kunnen halen in mijn telefoon, maar dat is weer lastig bellen vanuit het buitenland.
Als er iemand belt, dan krijg ik in de Clio "gewoon" 06.... in beeld, zonder de landcode.
Ik vermoed dat het daar aan ligt. Hij kan met dit nummer de contactpersoon niet vinden.
Dat is volgens mij een softwarefout in de MediaNav.
Ik zou natuurlijk overal het +31 gedeelte af kunnen halen in mijn telefoon, maar dat is weer lastig bellen vanuit het buitenland.
- Nyana
- forum starter
- Contacteer:
Je kan meerdere telefoonnummers opgeven per contactpersoon. Dan zou je voor het primaire telefoonnummer de +316 notatie kunnen gebruiken en dan bijv een 'thuis' nummer toevoegen met de 06-etc notatie. Of het kan zijn dat het systeem niet overweg kan met het '+' (plus) symbool. Dan zou je er 00316 van moeten maken?

Clio4 RS EDC200 - Jaune Sirius
ik heb bij alle nummers +31 voor gezet en de telefoon opnieuw laten syncroniseren. hiermee is het probleem opgelost.
Onderwerp verplaatst naar de juiste locatie (R-Link en MediaNav)