Hallo. Ik ben van plan om een trekhaak voor mijn clio 1.6 16v uit 2004 te gaan kopen. Nu heb ik op marktplaats een advertentie gezien van een trekhaak, die gemonteerd heeft gezeten onder een clio uit 2002. Past deze trekhaak rechtstreeks op mijn clio of zijn er nog dingen anders bijvoorbeeld ophangpunten of iets dergelijks? Zijn er verder nog dingen waar ik op zou moeten letten?
Mvg Robert Kleinheerenbrink
ophangpunten trekhaak?
-
- beginner
- Contacteer:
- Petare
- forum member
- Contacteer:
Re: ophangpunten trekhaak?
Moet passen. Achterbumper moet er wel even af als je deze gaat monteren ivm met ruimte en plaatsing bouten/moeren.
Vrouw: '09 Clio III Dynamique 1.2TCE (Good old D4Ft)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
-
- beginner
- Contacteer:
top! weet ik voldoende! super bedankt 

-
- beginner
- Contacteer:
Past inderdaad wel.
Maar ik heb van mijn oude clio (Clio 2 phase 1) mijn trekhaak afgehaald en deze heb ik op mijn nieuwe clio gezet.
Hierbij moest ik nog wel een aantal "verstevigingen" overzetten, zodat ik mijn trekhaak daarop kon monteren, dus als ik jou was zou ik dus nog wel even daarvoor oppassen!
Maar ik heb van mijn oude clio (Clio 2 phase 1) mijn trekhaak afgehaald en deze heb ik op mijn nieuwe clio gezet.
Hierbij moest ik nog wel een aantal "verstevigingen" overzetten, zodat ik mijn trekhaak daarop kon monteren, dus als ik jou was zou ik dus nog wel even daarvoor oppassen!