help! inleer problemen.
- roylee
- forum member
- Contacteer:
help! inleer problemen.
Zoals sommige weten heb ik vorige week mijn airbag computer vervangen. Nou wou ik hem vanmorgen in laten leren. En nou blijkt dat ze geen communicatie tot stand kunnen brengen met de airbag computer. Heeft iemand hier ervaring mee? Airbag is trouwens vervangen met de accu polen los.
- roylee
- forum member
- Contacteer:
Re: help! inleer problemen.
Voor de googlende mensen:
Gister bij de dealer diagnose laten stellen en die hebben gelijk alle kabels langsgelopen. Connector bij de airbag computer was wat gaar. Hij heeft de pinnetjes in de connector iets verbogen en de draden wat aangetrokken. Probleem is dat die connector niet los te krijgen is behalve met draadboom. Dus volgende keer als het weer gebeurd wordt het een middagje solderen met een kabelbundel van de sloop
.
Gister bij de dealer diagnose laten stellen en die hebben gelijk alle kabels langsgelopen. Connector bij de airbag computer was wat gaar. Hij heeft de pinnetjes in de connector iets verbogen en de draden wat aangetrokken. Probleem is dat die connector niet los te krijgen is behalve met draadboom. Dus volgende keer als het weer gebeurd wordt het een middagje solderen met een kabelbundel van de sloop