Stoelen en -bekleding Dynamic
Stoelen en -bekleding Dynamic
Moeilijk moeilijk, wordt het de Dynamic of de Expression met introductiepack?
In het laatste geval moet ik in ieder geval de Luxe bekleding missen. Iets wat ik ook bij de dealer helaas niet kon aanschouwen, enkel online. Daar lijkt de stoel ook anders te zijn bij de Dynamic.
Klopt het dat er andere stoelen in de Dynamic zitten, ten opzichte van de Expression? Of zijn het enkel die stoffen ribbels? Zitten die ook beter?
In het laatste geval moet ik in ieder geval de Luxe bekleding missen. Iets wat ik ook bij de dealer helaas niet kon aanschouwen, enkel online. Daar lijkt de stoel ook anders te zijn bij de Dynamic.
Klopt het dat er andere stoelen in de Dynamic zitten, ten opzichte van de Expression? Of zijn het enkel die stoffen ribbels? Zitten die ook beter?
Re: Stoelen en -bekleding Dynamic
Ik heb zelf een collection met de standaard stoelen die ook in de expression zitten. Vorige week een huur dynamique gehad. Ik kon geen verschillen in zitcomfort ontdekken.
Thanks, dan zal het puur optisch zijn. Ervan uitgaande dat de normale stof ook gewoon van kwaliteit is natuurlijk 

Laatst gewijzigd door Arjan op 01 apr 2013 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
Bij de levering van de nieuwe Clio zaten er ineens rode accenten verwerkt in de stoelen. Daar was ik niet zo blij mee. Maar de verkoper vertelde mij dat dit niet in het zwart leverbaar is. Kan me niet voorstellen. Heeft iemand bewijs dat de uitvoering van de stoelen ook gewoon in Het zwart zijn?
-
- beginner
- Contacteer:
Bij een expression heb je de keuze uit zwart/grijze bekleding en zwart/rode bekleding
Bij een dynamique heb je nog meer keuzes afhankelijk van de kleur interieur die je kiest.
Kijk even op je koopovereenkomst of er bij bekleding rouge staat of gris. Als er gris staat had je gewoon zwart/grijze bekleding moeten hebben. Ze zijn allebei gewoon leverbaar.
Denk dat er bij de bestelling van je auto wat verkeerd gegaan is bij het invoeren van de bekleding.
Bij een dynamique heb je nog meer keuzes afhankelijk van de kleur interieur die je kiest.
Kijk even op je koopovereenkomst of er bij bekleding rouge staat of gris. Als er gris staat had je gewoon zwart/grijze bekleding moeten hebben. Ze zijn allebei gewoon leverbaar.
Denk dat er bij de bestelling van je auto wat verkeerd gegaan is bij het invoeren van de bekleding.
-
- beginner
- Contacteer:
ik heb de dynamique met Gris bekleding en deze is zwart/grijs (geen rood)
dus levering is gewoon verkeerd.
dus levering is gewoon verkeerd.
Clio IV dCi ECO2 | Dynamique | Noir Etoile | Int. Elegance | Ext. Chrome | 16" Passion Noir | Comfort Extra
S j h beerens schreef:Bij de levering van de nieuwe Clio zaten er ineens rode accenten verwerkt in de stoelen. Daar was ik niet zo blij mee. Maar de verkoper vertelde mij dat dit niet in het zwart leverbaar is. Kan me niet voorstellen. Heeft iemand bewijs dat de uitvoering van de stoelen ook gewoon in Het zwart zijn?

Op de Renault Configurator kan je ook de keuze maken voor "luxe"gris, bij de Dynamic uitvoering.
Heb zelf een Expression met zwart-grijze bekleding, lijkt op die van de Dynamic.
Zie mijn Project-topic, er staat een foto van de bekleding op.
Laatst gewijzigd door clio4driver op 02 apr 2013 22:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Bij de Clio 4 weet ik het niet, maar bij de voorgaande Clio's was er wel degelijk verschil in zitcomfort bij de verschillende uitrustingsniveaus.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
En ik weet het wel omdat ik ze beiden gereden heb. Geen verschil in zitcomfort, wel in uiterlijk.
Dit is zeker te wijzigen naar donkere bekleding in plaats van rood.
Het viel mij op dat er bij dealers nogal eens wat onduidelijkheid bestaat over de te bestellen opties;
Ik kon zo bijvoorbeeld volgens de dealer niet kiezen voor pack exterieur chrome in combinatie met pack interieur noir.
Ik kon enkel kiezen voor pack chrome ext. in combinatie met pack elegance int. Toen ik vertelde dat de demo auto wél in
de combinatie chrome/noir stond, bleek het opeens wel te kunnen.
Ook zou het niet mogelijk zijn parkeersensoren achter los te bestellen, enkel in een pack samen met een armsteun. Wel was het mogelijk
deze als accessoire te bestellen, deze zou dan bij aflevering door de garage zelf gemonteerd worden. Dit was echter duurder dan de optie
van Renault zelf, en bovendien minder mooi.
Uiteindelijk gevraagd of hij toch niet nog een keer in de optielijst in de computer wilde kijken, en toen bleek het wel te kunnen...
Maar wat heb je nu gedaan met de geleverde stoffering??
Het viel mij op dat er bij dealers nogal eens wat onduidelijkheid bestaat over de te bestellen opties;
Ik kon zo bijvoorbeeld volgens de dealer niet kiezen voor pack exterieur chrome in combinatie met pack interieur noir.
Ik kon enkel kiezen voor pack chrome ext. in combinatie met pack elegance int. Toen ik vertelde dat de demo auto wél in
de combinatie chrome/noir stond, bleek het opeens wel te kunnen.
Ook zou het niet mogelijk zijn parkeersensoren achter los te bestellen, enkel in een pack samen met een armsteun. Wel was het mogelijk
deze als accessoire te bestellen, deze zou dan bij aflevering door de garage zelf gemonteerd worden. Dit was echter duurder dan de optie
van Renault zelf, en bovendien minder mooi.
Uiteindelijk gevraagd of hij toch niet nog een keer in de optielijst in de computer wilde kijken, en toen bleek het wel te kunnen...
Maar wat heb je nu gedaan met de geleverde stoffering??