drees62 schreef:Dank voor je info, ik ga het binnenkort proberen!
Done, de kaarten zijn geupdate naar de versie 2012 Q2. Dit nadat de software eerst wordt geupdate van versie 1.1.3 naar versie 2.0.9.
Updaten in progress, hier adviseert men om de motor te laten lopen. Dit lees je echt nergens anders. Dus voor de zekerheid toch maar ff starten voor een update. Bij mij ging het scherm ook halverwege op zwart (slik). Een keer drukken op de ronde aan/uit knop bracht 'm weer tot leven (pfffft).
De nieuwe versie van het systeem:
en de nieuwe kaarten (2012 Q2):
Heb al wel gemerkt in een regenbui vanmiddag dat bij het inschakelen van dimlicht je navigatiescherm nu automatisch in de nachtstand wordt geschakeld. Dat was bij de vorige systeemversie volgens mij nog niet het geval.
Als je dit niet wilt zul je de instelling moeten veranderen van "auto" naar "dag".
En idd een knop om Navi uit te zetten in je beginscherm, misschien om problemen met flitsmeldingen in het buitenland te voorkomen?
Overigens gisteren meegereden in een BMW 328i uit 2008 met ingebouwde reiscomputer, zoals dat bij BMW heet. Dan ziet de Navi van de Clio er toch een stuk beter uit hoor.