Iemand ervaring met Brodit clips?

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Niels
forum starter
Contacteer:

Iemand ervaring met Brodit clips?

Bericht door Niels »

Ik zoek nog een nette oplossing om mijn Dension iPhone cradle zonder te schroeven op het dashboard te monteren. Nu kwam ik via via op deze Brodit 'clip' uit:

Afbeelding

http://www.myhandsfree.nl/contents/nl/d ... III_3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Heeft iemand ervaring met dit produkt, en met de website hierboven?
Frank [Factory]
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met Brodit clips?

Bericht door Frank [Factory] »

Age wel.
Contacteer:

Bericht door Age »

Jep, duur maar perfect passend spul. :thumbsup:
Heb al jaren één in mijn auto
Hoe ik mijn navi heb bevestigd....zit op een prima plek zo:
Afbeelding

Afbeelding
Groet, Age
Niels
forum starter
Contacteer:

Bericht door Niels »

Oke bedankt! Dan ga ik op zoek naar een betrouwbare website waar ik hem kan bestellen, want die myhandsfree.nl vind ik een beetje twijfelachtig.
coronii
forum starter
Contacteer:

Bericht door coronii »

Monteer wekelijks een brodit,

Perfecte pas vorm, goede beschrijven!

succes!
eddythee

Bericht door eddythee »

@ Initiale16V

Ik heb dezelfde die jij hebt afgebeeld, ik heb er het schermpje van de parrot op geplakt. De proclip past perfect er zit nog een dingetje bij om een opening te maken om hem makkelijker te monteren. Dat plakkertje van Brodit hebt je er trouwens ook zo vanaf, met een puntje van een mes.
Niels
forum starter
Contacteer:

Bericht door Niels »

Bedankt voor jullie reacties, ben blij dat ik een goed product heb uitgezocht.

@Eddy, mijn parrot zat helaas al op het dashboard geplakt toen ik de auto kocht, dus ik ga mijn Dension cradle op de brodit clip schroeven. In eerste instantie zat hij met dubbelzijdig tape op het middenconsole, maar dat liet al snel los..

Afbeelding
sfinx

Bericht door sfinx »

Heb vandaag ook de Brodit center mount besteld (zoals op foto van Age), samen met een swivel Richter adapter:
Afbeelding

M'n bestaande telefoonhouder (Galaxy Nexus) past hier als het goed is zo op.
mfacey

Bericht door mfacey »

Ik heb gisteren toevallig de Brodit Proclip zoals weergegeven in de openingspost geinstalleerd. Fluitje van een cent en ziet er niet al te slecht uit. Er zit een iPhone 5 houder eveneens van Brodit opgeschroefd. Heb nog even gekeken naar de uitvoering die wat dichter bij het stuur komt maar met die zou de iPhone het zicht op de navigatiescherm belemmeren. Voor in totaal 67 euro voor de proclip en iphone houder is het best aardig te noemen!

Ik heb het hele zooitje overigens bij pdaplus.nl besteld. Deze is stukken goedkoper dan de meeste Brodit verkopers.
Wizard
forum member
Contacteer:

Bericht door Wizard »

Ook voor de Clio 2? Handig dingetje.
sj0ertum
Oud-beheerder

Bericht door sj0ertum »

Ik heb de onderstaande. Had Gijs er al in zitten van Brodit. Deze 'haak' je in het spleetje tussen je radio en het dashboard en loopt langs het klepje van je dashboardkastje af, waar hij achter nog vast zit gehaakt. Geen schroeven, alleen ff je radio een CM naar voren schuiven.

Ik heb alleen geen originele radio meer en dan past het niet lekker.
Afbeelding
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
mr_loon

Bericht door mr_loon »

Ik ben er ook over aan het denken om een ProClip te monteren, maar ik twijfel nog tussen de center mount en de angled mount. Ik heb liever een center mount, maar het lijkt mij dat het 12v contact in de Clio III op een zeer onhandige plek zit in combinatie met een center mount en actieve cradle. Hebben hier mensen ervaringen mee?
Niels
forum starter
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik heb de clip gekocht die ik in de eerste post liet zien, het voordeel hiervan is dat je je bedrading direct makkelijk weg kan werken via je dashboard kastje, zonder panelen te hoeven verwijderen. Ik gebruik alleen de 12V aansluiting niet, maar ik kan me voorstellen dat de bedrading in de weg hangt als je een center mount neemt.
mr_loon

Bericht door mr_loon »

hmm ja ik wilde hem gebruiken voor mijn telefoon en die gelijk ook als navigatie gebruiken. Het lijkt mij met zo'n angled mount dat je dan te ver naar beneden moet kijken als je de route niet weet. Ik begrijp dat je jouw cradle intern hebt aangesloten? Hoe heb je dat gedaan? Ik heb ook een actieve cradle van brodit gezien die geen gebruik maakt van de 12v aansluiting, maar wordt geleverd met losse aansluiting. Deze zou ik dus eventueel ook kunnen gebruiken op de center mount maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik die bedrading dan aan zou moeten sluiten.
Niels
forum starter
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik zal er binnenkort even wat foto's van maken!
Initiale2004

Bericht door Initiale2004 »

mr_loon schreef:hmm ja ik wilde hem gebruiken voor mijn telefoon en die gelijk ook als navigatie gebruiken. Het lijkt mij met zo'n angled mount dat je dan te ver naar beneden moet kijken als je de route niet weet. Ik begrijp dat je jouw cradle intern hebt aangesloten? Hoe heb je dat gedaan? Ik heb ook een actieve cradle van brodit gezien die geen gebruik maakt van de 12v aansluiting, maar wordt geleverd met losse aansluiting. Deze zou ik dus eventueel ook kunnen gebruiken op de center mount maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik die bedrading dan aan zou moeten sluiten.
Ik heb een active cradle. Gaat gewoon in de aansteker. Zit een plug aan 8-)
mr_loon

Bericht door mr_loon »

Het probleem lijkt mij juist zo'n plug in combinatie met een center mount proclip, omdat de aansteker in een clio 3 op een onhandige plek zit hiervoor. Zit de aansteker bij een clio2 op een betere plek? Of heb je de angled mount?
Laatst gewijzigd door Arjan op 25 jan 2013 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote was hier niet nodig
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Interieur (vraag & antwoord)”