Hallo,
Vanmorgen gestopt na melding "Defect Injectie + STOP"
ANWB erbij, geen aparte dingen geconstateerd. Melding gereset.....
ANWB nog 5 km achter mij gereden maar geen melding meer.
Heb op deze site gezocht naar meerdere topics hierover maar weinig gevonden met info.
Wie weet wat het zou kunnen zijn of heeft hier ook mee te maken gehad en heeft de oplossing.
Morgen ook maar langs Renault dealer.
Alvast bedankt
Tuur
Defect Injectie + STOP
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
-
Kialdajo
Re: Defect Injectie + STOP
Oh ja? ;-)Frank [Factory] schreef:FF je boekje er op naslaan lijkt mij.
Uiteraard al gedaan!! Dacht dat forum er voor was om info en ervaringen uit te wisselen dus hoop op een antwoord wat iets specifieker is dan het boekje!!
In ieder geval bedankt voor 'een' antwoord!
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Er zijn genoeg mensen die dat niet doen, hun boekje lezen. Vaak vind je daarin wel een omschrijving wat het zou kunnen zijn. Maar een specifiek antwoord krijg je hier toch niet, aangezien een lampje meerdere dingen kan betekenen. Maar goed:
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=184226
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=184226
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Gewoon ff googlen op defect, injectie en stop. Krijg je meerdere topics mbt Renault.
Maar het beste kun je hem bij Renault uit laten lezen. Als ze een foutcode vinden kunnen ze het probleem beter beoordelen. Nu kan het van alles zijn. En aangezien je daar toch al naartoe gaat zou ik hun antwoord even afwachten.
Maar het beste kun je hem bij Renault uit laten lezen. Als ze een foutcode vinden kunnen ze het probleem beter beoordelen. Nu kan het van alles zijn. En aangezien je daar toch al naartoe gaat zou ik hun antwoord even afwachten.
-
Kialdajo
Idd, thanks! Ivm garantie ook het beste om te doen maar was benieuwd of er andere Clio Ecorijders daar ook al 'last' van hebben gehad!Frank [Factory] schreef:Gewoon ff googlen op defect, injectie en stop. Krijg je meerdere topics mbt Renault.
Ben benieuwd, klinkt niet geruststellend "defect injectie"
;-)
-
Kialdajo
Hmm, volgens dealer en de foutcode die in het systeem was aangegeven zou er een nieuw brandstoffilter in moeten.
Dit valt niet onder garantie maar onder kopje onderhoud. Vreemd want het vervangen van dat filter zou volgens de boekjes pas met 60.000 moeten gebeuren.
Kostenpost van 105€. Vraag mij af of het wel noodzakelijk is.....
Dit valt niet onder garantie maar onder kopje onderhoud. Vreemd want het vervangen van dat filter zou volgens de boekjes pas met 60.000 moeten gebeuren.
Kostenpost van 105€. Vraag mij af of het wel noodzakelijk is.....
-
ray--
ook zon soort melding gehad...
maar dan oliedruk defect....
lampje branden, naast de kant gezet, motor uit, weer aangezet paar honderd meter verder zelfde melding, renault gebeld, die stuurde sleepwagen, was gelukkig ervaren monteur, niet iemand die alleen sleept, zag de melding ook, maar zag nergens een lek ( auto uit 2009) naar renault garage gebracht ruim uur bezig geweest, bleek defecte sensor te zijn, de melding oliedruk defect had ik 3 x gezien, en de sleepwagenmonteur ook, maar de garage kon geen foutmelding uit het systeem halen??
merkwaardig.
kostte me ook ruim 70 euro, maar probleem gelukkig wel ermee opgelost
maar dan oliedruk defect....
lampje branden, naast de kant gezet, motor uit, weer aangezet paar honderd meter verder zelfde melding, renault gebeld, die stuurde sleepwagen, was gelukkig ervaren monteur, niet iemand die alleen sleept, zag de melding ook, maar zag nergens een lek ( auto uit 2009) naar renault garage gebracht ruim uur bezig geweest, bleek defecte sensor te zijn, de melding oliedruk defect had ik 3 x gezien, en de sleepwagenmonteur ook, maar de garage kon geen foutmelding uit het systeem halen??
merkwaardig.
kostte me ook ruim 70 euro, maar probleem gelukkig wel ermee opgelost
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3399 Weergaves
-
Laatste bericht door SGclio1