Ik heb mijn clio nu ruim een jaar en ben er erg tevreden over.
inmiddels staat er 157k op de klok (gekocht met 113k) aardig mee gereden in een jaar. Ik lees vrij veel horror verhalen dat het 1.5 dci blok niet zo heel erg top is.
Het liefst zou ik de clio op rijden want de laatste jaren zijn het goedkoopst. Ik rijd ca 40k per jaar dus volgend jaar bereik ik de 2ton.
Welke km standen zijn haalbaar mits goed onderhoud?
edit: clio is uit 2007 en gechipped naar 110pk was origineel een 86pk die op de rollerbank al 5pk meer leverde dan fabrieksopgaaf
Km standen clio 3 dci
Km standen clio 3 dci
Laatst gewijzigd door Mannaerts op 25 mei 2012 23:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Km standen clio 3 dci
de mijne staat inmiddels op bijna 195.000 km (gekocht bij 141.000 km). Weinig problemen mee gehad, eenmaal een verstuiver vervangen, meer niet. Gaat alleen maar zuiniger lopen heb ik het idee
(keurig rustig aan warm rijden uiteraard, daarna toch lekker doortrappen, geen problemen tot nu toe)

Mijne uit 2006 heeft nu 214k. gekocht juni 2011 met 176k. Afgezien van een keer nieuwe gloeibougies geen problemen.
Een clio haalt veeeeel meer!!! ligt eraan hoe je rijd en hoe je ermee omgaat.Lien schreef:In de garage hebben ze me gezegd dat een Clio gemaakt is om 300 000 km te rijden.