Hoi,
De linkerhelft van mijn snelheidsmeter wordt niet meer verlicht. Ik denk dat het lampje kapot is. Wat voor lampje moet hierin en hoe vervang ik die?
Verlichting snelheidsmeter
Re: Verlichting snelheidsmeter
Bij ons deed de hele verlichting het niet meer, als je er het dash tikte ging spontaan een deel weer aan.
Toen maar tellerbak losgehaald en de ijzeren voetjes wat verbogen zodat deze strakker zitten, sindsdien branden alle lampjes weer bij ons.
Wellicht een idee om eerst te proberen?
En als je de tellerbak dan toch al los hebt kun je lampje eruit halen om met het oog te controleren of deze nog goed is en als het nodig is ermee naar de winkel lopen
Toen maar tellerbak losgehaald en de ijzeren voetjes wat verbogen zodat deze strakker zitten, sindsdien branden alle lampjes weer bij ons.
Wellicht een idee om eerst te proberen?
En als je de tellerbak dan toch al los hebt kun je lampje eruit halen om met het oog te controleren of deze nog goed is en als het nodig is ermee naar de winkel lopen
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Verlichting snelheidsmeter
Het zijn t10 statslichtjes die er in zitten van 3watt
Uitbouwen is ook een fluitje van een cent
5 torx schroeven voor het bovendeel van het dash en 4 kruiskop schroeven voor het klokkenpaneel.
Enige wat moeilijk kan zijn is de km tellerlos en vast maken
Uitbouwen is ook een fluitje van een cent
5 torx schroeven voor het bovendeel van het dash en 4 kruiskop schroeven voor het klokkenpaneel.
Enige wat moeilijk kan zijn is de km tellerlos en vast maken
Groeten, Vincent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2799 Weergaves
-
Laatste bericht door jor74