1.5 dci Clio 2002 ,electronisch storing lampje

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Ralf

1.5 dci Clio 2002 ,electronisch storing lampje

Bericht door Ralf »

hee mensen,
enige tijd geleden brand er een electronisch storing lampje, die met gele kleur.
ik ben naar een monteur geweest, die heeft de storing uit gelezen en daar kwam uit dat er 1 verstuiver stuk is in de motor,
en daarna ben ik bij een 2e monteur geweest en die heeft een test gedaan en daar kwam uit dat er geen storing meer was na dat hij die had verwijderd.

hij heeft mij verteld als dit weer gebeurd dan toch de verstuiver te vervangen maar hij heeft geen test van de verstuivers gedaan .

ook bij de 1e x dat het lampje ging branden was dit bij 150 km/u
en vandaag bij de zelfde snelheid begon dit lampje weer te branden
en de temperatuur van de motor ga iets meer omhoog , heeft idt iets te maken met de storing van die lampje?

of hebben jullie hier ervaring mee laat mij graag horen , ik wil dit graag oplossen
en of ik zo kan door rijden ookal brand dit lampje.

bedankt Ralf
marcelio
forum starter
Contacteer:

Re: 1.5 dci Clio 2002 ,electronisch storing lampje

Bericht door marcelio »

persoonlijk zou ik hier niet mee doorrijden, en als eerste de verstuivers maarres goed te laten testen.

Een techneut ben ik niet, maar lijkt me als verstuiver kuren gaat krijgen, je ook andere problemen kunt gaan krijgen. Onjuiste verbranding, met alle gevolgen van dien!

Of hebje inmiddels al actie ondernomen?
did drive Clio II PhAseIII 1.5 dci 82pk dynamique luxe
Now drive a
Volvo V40 1.9d
Clio IV Dynamique 1.5dci 90pk
Ralf

Re: 1.5 dci Clio 2002 ,electronisch storing lampje

Bericht door Ralf »