Hoi,
Vanavond wilde ik wegrijden met licht, maar m'n licht doet het niet. Je draait altijd twee keer voor normaal licht zeg maar (weet nou niet of dat dimlicht, stadlicht is). 1x draaien geen probleem alleen dan heb je heel zwakke verlichting, maar bij de tweede klik gebeurt er verder niets. Alleen die twee zwakke blijven branden.
Wat kan het probleem zijn? Heb alle zekeringen al nagekeken en daar zit het probleem niet in. Lijkt mij ook niet (wellicht heb ik het fout) dat de lampen zelf kapot zijn aangezien ze het allebei niet doen
Verlichting?
- Elektronized
- forum member
- Contacteer:
Re: Verlichting?
2x draaien zijn je dimlichten.
Zou inderdaad raar zijn als alletwee je lampen op hetzelfde moment stuk zouden gaan..

Zou inderdaad raar zijn als alletwee je lampen op hetzelfde moment stuk zouden gaan..

- 2004 Renault Clio 2, Phase 3 - 1.6 16v - Dynamique
@ Arjan, welk zekeringdoosje bedoel je precies?
Naast de accu? hoe bedoel je?
Ik heb bij de zekeringen gekeken naar m'n deur bij het dashboard van de bestuurder. Is er nog een zekeringkastje dan?
Naast de accu? hoe bedoel je?
Ik heb bij de zekeringen gekeken naar m'n deur bij het dashboard van de bestuurder. Is er nog een zekeringkastje dan?
Naast je accu, tegen het spatbord zit een zwarte kuststof kap. Ongeveer 15 bij 15 cm. Die kan je omhoog lostrekken, daaronder ztten een aantal (hoofd) zekeringen en relais.
Brandt je controle lampje op je dashboard wel? en voor de rest is al je verlichting wel goed?
Probeer dan eerst een lampje te vervangen. Komt wel is vaker voor dat ze beide kapot gaan. Normaal gesproken hebben ze zo`n beetje een even lange levensduur!
Probeer dan eerst een lampje te vervangen. Komt wel is vaker voor dat ze beide kapot gaan. Normaal gesproken hebben ze zo`n beetje een even lange levensduur!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
hej ja het controle lampje brand alleen de lampen dus niet.
waar kan ik nieuwe lampen kopen?zijn dat speciale lampen?
waar kan ik nieuwe lampen kopen?zijn dat speciale lampen?
gewoon ff na je autogarage rijden die draaien er zo nieuwe lampjes voor je in 

Ligt eraan wat erin zit
Normaal H7 kan je overal halen, maar heb je HB3 dan moet je meestal toch al gauw naar de dealer toe!!
Normaal H7 kan je overal halen, maar heb je HB3 dan moet je meestal toch al gauw naar de dealer toe!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©