Hallo, krijg laatste tijd vaak de STOP melding in mijn clio, dit licht gaat branden samen met het uitroep teken van het handrem lichtje, dit knippert aventoe en soms blijft het langer aan. wat me opvalt is dat als ik over een heuveltje rijd het soms verholpen is. Ik vermoed dus iets van een sensor dat vies is of een stekker die niet meer juist zit.
Wie kan me vertellen waar het mee te maken heeft?
betreft clio II 1.4 16v 2002
Stop melding Clio II
- Elektronized
- forum member
- Contacteer:
Re: Stop melding Clio II
Ziet er netjes uit tot dusver, mooi projectje, blijf ik volgen..
Nee, ff serieus, verkeerde topic denk ik..

Nee, ff serieus, verkeerde topic denk ik..

- 2004 Renault Clio 2, Phase 3 - 1.6 16v - Dynamique
- roylee
- forum member
- Contacteer:
Haha. Geweldige reactie!!!!
hij maakt van zijn probleem een project. Zie ik wel wat in want sommige problemen worden ware projecten.
Voorbeeld.
Mijn auto is te hoog. Wat moet ik doen?
Verlagen denk? Daarna volgt vanzelfsprekend velgies. Uitlaat. Lak. Lampies en binnen de kortste keren sta je op de tuning meetings
.
Genoeg offtopic

hij maakt van zijn probleem een project. Zie ik wel wat in want sommige problemen worden ware projecten.
Voorbeeld.
Mijn auto is te hoog. Wat moet ik doen?
Verlagen denk? Daarna volgt vanzelfsprekend velgies. Uitlaat. Lak. Lampies en binnen de kortste keren sta je op de tuning meetings

Genoeg offtopic

- Contacteer:
Verplaatst, en nu graag weer serieus.
Ik heb het in Algemeen geplaatst, omdat het me niet duidelijk is wat het probleem veroorzaakt.
Succes.

Ik heb het in Algemeen geplaatst, omdat het me niet duidelijk is wat het probleem veroorzaakt.
Succes.
Groet, Age
Kijk je remvloeistof niveai is na. Waarschijnlijk zit die net op zijn minium.
Kijk meteen je blokken / schijven na. Want als je remvloeistof op minium staat zijn je blokkken praktisch op / remcillinders achter lek!
Kijk meteen je blokken / schijven na. Want als je remvloeistof op minium staat zijn je blokkken praktisch op / remcillinders achter lek!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Remvloeistof gecontroleerd en ver onder het minium, bij gevuld en storing was verholpen dus vermoed wel ergens een lek, zal hier zo snel mogelijk achteraan.
Zijn je remblokken wel dik zat?
En meestal gaat hij lekken op de remcillinders achter!
En meestal gaat hij lekken op de remcillinders achter!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©