remmen clio 1998

Wielen, banden, remmen, veren en schroefsets, kortom alles over wegligging
Plaats reactie
foggy

remmen clio 1998

Bericht door foggy »

hallo was vandaag met de clio bezig nieuwe remmen achter compleet met cilinders vervangen want er was geen druk alles klaar alleen links achter komt er geen olie bij het ontluchten en wel druk !! geen slang verstopt zou het in de kracht verdeler zitten ? die heb ik eral vast onderuit gehaald wie weet het
gr klaas
foggy

Re: remmen clio 1998

Bericht door foggy »

hallo ja ik heb dit nog nooit gehad de olie was eruit en achter de boel lek dus alles vervangen toen ontluchten rechts goed en druk ! ja raar en links als ja remt kan je het wiel gewoon draaien raar maar waar slang open dus de remkracht verdeler eruit gehaald de 2 leidingen die van voor komen naar de verdeler daar liep de olie wel uit dus dan zou je zeggen de verdeler toch ?ik hoor het wel
gr klaas
foggy

Bericht door foggy »

hoi
met druk bedoel ik druk op het rempedaal is gewoon bij intrappen en links achter kan je gewoon het wiel draaien ! dus wat ik vermoed daarom heb ik de verdeeler er onderuit gehaald dat die dicht zit voor de la wiel anders zou ik het niet weten
foggy

Bericht door foggy »

hallo
ik heb vandaag een andere verdeler van de sloop gehaald gemonteerd en ze doen het weer was dus wel verstopt bedankt voor de snelle reactie
gr klaas
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Onderstel/wegligging (vraag & antwoord)”