Beste allemaal,
ik ben nieuwe op dit forum en was
op zoek naar wat tips en trucs om
mijn 16,5 cm woofers in de voordeuren
van mijn Clio II phase III in te bouwen.
Standaard zit er 13cm in. Heeft iemand
foto's van hoe je de woofers het best in kan bouwen.
Dat er het een en anders weggezaagd moet worden is duidelijk.
Verder wil ik de woofers achter het bestaande rooster plaatsen.
Ook wil ik ze zo inbouwen dat niet alles mee gaat trillen, wat je wel
eens leest. Dus misschien wat extra isoleren e.d.
Ik heb wat gesnuffeld op het forum maar kon niet direct duidelijk
projecten/foto's vinden. Wie heeft er tips? Alvast bedankt!
16,5 cm woofers inbouwen clio II pahse III
Re: 16,5 cm woofers inbouwen clio II pahse III
Misschien moet je eens beginnen om jezelf voor te stellen in het daarvoor bedoelde topic. Denk dat er dan meer mensen zullen reageren.
om toch maar een antwoord te geven onder het motto elke vraag verdient een antword:
Je kunt pasringen bestellen bij de audiozaken. dan krijg je een sort van adapter waar je je 16,5 cm speaker op schroeft, en dan kun je de adapter weer op de originele gaten van je 13 cm vastzetten.
Je kunt pasringen bestellen bij de audiozaken. dan krijg je een sort van adapter waar je je 16,5 cm speaker op schroeft, en dan kun je de adapter weer op de originele gaten van je 13 cm vastzetten.
- Elektronized
- forum member
- Contacteer:
Om geen nieuw topic met dezelfde vraag te maken post ik hier maar.
Maar ik mailde een audiozaak met de vraag of ze die pasringen konden bestellen, vroegen ze welk merk m'n auto was..
Vond ik vreemd, is toch universeel ?
Toen ik mailde dat ik een Renault Clio 2 Phase 2 reed kreeg ik als antwoord dat 16.5cm speakers er niet in passen,
en dat de standaardmaat 13cm is. (had ik ook in de eerste mail gezegd, daarom dat ik pasringen vroeg.)
Ach, iemand een simpele manier en een gedetailleerde omschrijving hoe ik zelf die pasringen kan maken ?

Maar ik mailde een audiozaak met de vraag of ze die pasringen konden bestellen, vroegen ze welk merk m'n auto was..
Vond ik vreemd, is toch universeel ?

Toen ik mailde dat ik een Renault Clio 2 Phase 2 reed kreeg ik als antwoord dat 16.5cm speakers er niet in passen,
en dat de standaardmaat 13cm is. (had ik ook in de eerste mail gezegd, daarom dat ik pasringen vroeg.)
Ach, iemand een simpele manier en een gedetailleerde omschrijving hoe ik zelf die pasringen kan maken ?

- 2004 Renault Clio 2, Phase 3 - 1.6 16v - Dynamique
dit is heel simpel...... neem de steek van de gaten en frees dehoek weg in hout of aluminium!Elektronized schreef:Om geen nieuw topic met dezelfde vraag te maken post ik hier maar.![]()
Vond ik vreemd, is toch universeel ?![]()
mocht het niet lukken dan kan ik ze wel maken! laat het maar horen
mvg paul