voeding voor versterker

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Gappie

voeding voor versterker

Bericht door Gappie »

goede avond,

Wie kan mij uit de brand helpen. Ik heb sinds kort een clio lll uit 2007. Ik wou graag mijn audio weer inbouwen. Maar toen ik mijn motorkap opentrok zag ik de bui al hangen. Hoe krijg ik mijn voeding naar binnen voor de versterker? er zijn nergens rubbers te bekennen waar ik mijn voeding door kan drukken. Ik heb ook geprobeert op achter mijn zekeringskast te komen. Alleen is mij dit ook nog niet gelukt.. Wie kan mij helpen...?

Ik hoor graag van jullie

al vast bedankt :thanks:
Gappie

Re: voeding voor versterker

Bericht door Gappie »

Goeie dag,

Naar lang zoeken naar een manier om mijn voeding in de auto te krijgen voor mijn versterker is het gelukt. Ik kreeg de tip om de voeding achter de zekeringskast weg te halen. Hier houd ik zelf niet van dus heb naar een andere opllossing gezocht. Ik heb een kleingaatje achter het wiekast van de rechtervoor wiel geboord. Nu had ik de kabel direct dicht bij de kabelgoot liggen. En kon mooi weg gewerkt worden onder de kunstof dorpel. En onder de motorkap rechtstreeks naar de accu.

Voor elk problee is er een oplossing :idea:

Groet Richard
Contacteer:

Bericht door Age »

ok :thumbsup: , en goed de kabel beschermt voor het scherpe staal?
Groet, Age
babos

Bericht door babos »

Gaatje tevens weer van wat lak voorzien rond de randjes? bij de wielkasten anders garantie voor een ontwikkeling van roest.
Gappie

Bericht door Gappie »

Onder de auto heb ik het ingesmeerd met een coting en het gaatje heb ik uitgeveild. Ik voorzie dan ook nog geen problemen. Nu volgende project ramen tinten. Maar dat valt nog niet mee. Met die mooie bolle achterraam van de clio
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Elektronica (vraag & antwoord)”