Eerste berichtje hier na al een tijdje het forum gelezen te hebben:
Vandaag na een week clio gereden te hebben dacht ik een parrot in te bouwen. Nu blijkt dus dat er geen standaard ISO connectoren zijn maar een andere variant (???)
Radio is in combinatie met tomtom systeem..
Nu heb ik ISO2CAR setjes gevonden alleen weet ik even niet welke ik nou moet gebruiken (als dit werkt)
-=KLIK=-
of
-=KLIK=-
Heeft iemand anders ervaring met deze kabelsetjes of weet iemand een andere oplossing om een carkit in te kunnen bouwen?
Carkit inbouwen Clio 3 ph2
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Carkit inbouwen Clio 3 ph2
Volgens mij die 1e. Die lijkt er het meeste op van wat we bij Renault gebruiken!!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
-
- beginner
- Contacteer:
Foutje van mij
Bleek dus niet te passen omdat k de parrot oa aan probeerde te sluiten op de kabel van de tomtom
gaat dus niet werken op die manier 
Deze mag dus weer dicht...

Bleek dus niet te passen omdat k de parrot oa aan probeerde te sluiten op de kabel van de tomtom

Deze mag dus weer dicht...
Waaorm niet passen?
Met die verloop stekkers kan je gewoon de parrot op aansluiten en het werkt prima op het systeem.
Met die verloop stekkers kan je gewoon de parrot op aansluiten en het werkt prima op het systeem.
-
- beginner
- Contacteer:
Ik bedoel: ik heb geen verloopkabel nodig... ik zag de kabel die naar de tomtom gaat aan voor een iso-stekker.. logisch dat het niet past..
Zojuist de parrot aangesloten op de originele bekabeling... voortaan eerst ff wat beter kijken
Zojuist de parrot aangesloten op de originele bekabeling... voortaan eerst ff wat beter kijken

Ah op die fiets.
Scheeld weer knutselen
!

Scheeld weer knutselen