Airco werkt niet
Airco werkt niet
Hallo allemaal , mijn airco doet helemaal niks meer , ik hoor hem niet aangaan , ik heb alle zekeringen gekeken zijn allemaal goed , weet er iemand welke zekering of relais het is ??? mischien is de relais stuk of de airco pomp. Airco lektest is uitgevoerd en lekt niet.
2.0 16v RS
Re: Airco werkt niet
Vaak blijkt er te weinig koudemiddel in te zitten waardoor pomp niet draait. Daar ook al naar gekeken?
Hoe kan ik zien dat er te weinig vloeistof inzit ??? Bij de garage hebben ze een lektest uitgevoerd en lekte niet. maar de airco pomp slaat helemaal niet aan , normaal hoor je de pomp echt aan gaan en zie de toerenteller een beetje wegzakken , maar nou doet ie dat niet meer, ik zat te denken aan een relais die stuk is , maar weet niet welke relais het .
2.0 16v RS
Hij gebruikt altijd wel wat vloeistof. Zelfde met motorolie. Je ziet nergens een olie spoor maar hoe dan ook verbruikt hij toch wat op de zoveel 1000 kilometer.
Renault adviseerd ook om de 2 jaar het systeem bij te vullen.
Renault adviseerd ook om de 2 jaar het systeem bij te vullen.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
als er te weinig koude middel in zit, slaat hij dan niet aan ivm het evt beschadigen van de pomp 

Groeten, Vincent.
Bedankt voor de reacties , ik zal hem laten vullen ,hopelijk werkt het dan weer. 

2.0 16v RS