Beste allemaal,
Vorige week heb ik nieuwe Clio Parisenne opgehaald. In de folder staat dat er ook een leeslampje aanwezig zou zijn. Echter in mijn Clio heb ik alleen gewone interieurverlichting. Hoe hebben andere Parisennes dat? Niet dat ik straks voor niets bij de dealer sta.
Alvast Bedankt!
Groet Marcel
interieurverlichting Clio Parisenne
Re: interieurverlichting Clio Parisenne
Heb hier even een blik geworpen in de showroom bij een Parisenne, maar als ik het zo bekijk zit er geen leeslampje in.
Enigste wat er inzit is het binnenlicht die aangaat als je de deur opent. Er schijnt geen apart lampje op de bijrijders stoel. En achter de zonnenklep zit ook niks.
Enigste wat er inzit is het binnenlicht die aangaat als je de deur opent. Er schijnt geen apart lampje op de bijrijders stoel. En achter de zonnenklep zit ook niks.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Nelis heeft gelijk, er is enkel een lamp die brandt bij instappen en uitstappen, voor de rest is er niets.
Maar voor alles bestaan er oplossingen. Denk dat je die bij de dealer kan vinden.
Mij werd alles op voorhand gezegd en dit stoorde me niet, anders had ik een duurdere versie genomen.
Zou even in de catalogus kijken voor accesoires.
Maar voor alles bestaan er oplossingen. Denk dat je die bij de dealer kan vinden.
Mij werd alles op voorhand gezegd en dit stoorde me niet, anders had ik een duurdere versie genomen.
Zou even in de catalogus kijken voor accesoires.
Had het eerst op gezocht internet, maar blijkbaar beschikt die van mij over 3 knopjes. 1links, midden, 1 rechts...
Dus ice watch versie Belgie heeft het dus toch.
Dus ice watch versie Belgie heeft het dus toch.