versterker
versterker
iemand enig idee hoe ik bij mijn clio 1.6 1999 de kabels moet trekken heb een versterker gekocht en nu zit ik met het probleem ik zal niet weten waar ik de plus kabel doorheen moet halen met andere woorden waar zit het gat in het brandscherm om mijn kabel door te trekken alvast bedankt 

- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: versterker
bij je koppeling pedaal als je daar omhoog kijkt zie je een rubber waar meerdere kabels door heen lopen,
deze komt net naast de veerpoot en onder je accu uit
dit is eigenlijk de beste plaats hiervoor
deze komt net naast de veerpoot en onder je accu uit

dit is eigenlijk de beste plaats hiervoor

Groeten, Vincent.
ik ben of scheel of dat hele gat zit er niet iemand een tekening ofzo ik kan niks vinden 

dat gat moet je zelf ff maken
hij bedoelde eigenlijk dat rubber waar de kabelboom na de motorruimte gaat ...
ik zal je proberen te vertellen hij bedoeld...
gaan we ff een spelletje dr van maken .... pak desnoods ff pen en papier
stap 1 : begin bij je hendel van je motorkap ontgrendeling
stap 2 : als je goed kijkt , zie je dat kabeltje richting motor lopen , ziet dr beetje uit als een handremkabeletje van een fiets...
stap 3 : als je kabel volgt kom je uit linksboven bij je koppelingspedaal , dan zie je een kabelboom / rubber zitten ... ( die bedoelde Vincent )
stap 4 : maak een gaatje of sneetje die net groot genoeg is voor de kabel ....
stap 5 : heb je dat gedaan , dat duw je je kabel dr doorheen ...
stap 6 : ga dan kijken of je em ziet , als je voor de auto staat , dat moet de kabel ergens linksonder bij de accu terecht zijn gekomen , ff goed voelen ...
stap 7 : als je de kabel te pakken hebt gekregen , trek je em voorzichtig na de accu en kan de rest van het feest beginnen
stap 8 : sluit de kabel pas als laatste aan , eerst de andere kabels ff aansluiten ...
stap 9 : dat gedaan , dan de zekeringhouder dr tussen doen en de pluskabel aansluiten
stap 10 : is als je et goed gedaan hebt KABOENK KABOENK , FEEL THA RIDDIM !!!
succes !!
gr Marcel

hij bedoelde eigenlijk dat rubber waar de kabelboom na de motorruimte gaat ...
ik zal je proberen te vertellen hij bedoeld...
gaan we ff een spelletje dr van maken .... pak desnoods ff pen en papier

stap 1 : begin bij je hendel van je motorkap ontgrendeling
stap 2 : als je goed kijkt , zie je dat kabeltje richting motor lopen , ziet dr beetje uit als een handremkabeletje van een fiets...
stap 3 : als je kabel volgt kom je uit linksboven bij je koppelingspedaal , dan zie je een kabelboom / rubber zitten ... ( die bedoelde Vincent )
stap 4 : maak een gaatje of sneetje die net groot genoeg is voor de kabel ....
stap 5 : heb je dat gedaan , dat duw je je kabel dr doorheen ...
stap 6 : ga dan kijken of je em ziet , als je voor de auto staat , dat moet de kabel ergens linksonder bij de accu terecht zijn gekomen , ff goed voelen ...
stap 7 : als je de kabel te pakken hebt gekregen , trek je em voorzichtig na de accu en kan de rest van het feest beginnen

stap 8 : sluit de kabel pas als laatste aan , eerst de andere kabels ff aansluiten ...
stap 9 : dat gedaan , dan de zekeringhouder dr tussen doen en de pluskabel aansluiten
stap 10 : is als je et goed gedaan hebt KABOENK KABOENK , FEEL THA RIDDIM !!!

succes !!
gr Marcel
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
heb er wel een foto van, maar kan hem nu niet uploaden...
voor de rest is het wat marcel zegt
voor de rest is het wat marcel zegt

Groeten, Vincent.