storing airbag

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
truckertje

storing airbag

Bericht door truckertje »

Hallo mede clio rijders

Ik ben dave de langen en kom uit Alphen aan den rijn en rij een clio ph 2 uit 2001

Mijn clio heeft al enige tijd een storing en dat is dat het airbag lampje blijft branden tijdens het rijden.
Nu heb ik onder de stoelen al de stekkers door verbonden zo als het hier op de clu b wordt uitgelegd maar de storing blijft.
Heb de auto van de week uit laten lezen en deze code kwam er uit 36871.
Ben daar mee naar de dealer gegaan maar die wilde mij niet helpen dus mij vraag is of er iemand is die weet wat deze code in houdt ???

Groetjes Dave
patrick lagunadriver

Re: storing airbag

Bericht door patrick lagunadriver »

hoe heb je de stekkers doorverbomden wel gesoldeerd toch?
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Is de storing na het doorverbinden wel gereset?

En wel logisch dat de dealer niet wil helpen. Als bij hun laat uilezen én diagnose laat stellen betaal je zo 60 euro.
Als ze moeten afgaan op wat jij verteld zonder dat ze het zelf constateren branden ze zich liever niet aan gratis advies.
truckertje

patrick lagunadriver schreef:hoe heb je de stekkers doorverbomden wel gesoldeerd toch?
ja die heb ik idd gesoldeerd
truckertje

Arjan schreef:Is de storing na het doorverbinden wel gereset?

En wel logisch dat de dealer niet wil helpen. Als bij hun laat uilezen én diagnose laat stellen betaal je zo 60 euro.
Als ze moeten afgaan op wat jij verteld zonder dat ze het zelf constateren branden ze zich liever niet aan gratis advies.
Ja ik heb hem idd gereset maar het blijft er in .
En ik snap idd ook wel dat hun geen gratis advies geven en daarom probeer ik het via deze weg wie weet krijg ik antwoord ?
Gijs
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Gijs »

Je zou het kunnen proberen door Thijs een PM te sturen... Die werkt bij de Renault... :thumbsup:
truckertje

Daar zijn we weer!

Ik heb de storing gevonden en opgelost .
Na lang zoeken had ik het eindelijk gevonden het was de stekker van de airbag de aan
de achterkant zit.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”