Levertijd Renault Clio
Re: Levertijd Renault Clio
De parkeersensoren horen bij het Pack City, het zijn er vier. Netjes meegespoten in de lakkleur. Het systeem werkt prima, en op het dashboard zit een knopje, zodat je het gepiep kunt uitschakelen als je het even zat bent. Heb je dat Pack City er bij genomen?
Ennuhh, 24 september, da's toch niet meer dan een maand, dus gewoon even dapper volhouden!
Ennuhh, 24 september, da's toch niet meer dan een maand, dus gewoon even dapper volhouden!
Nee hoor, ik heb van de parkeersensoren al een paar keer plezier gehad. Die inklapbare spiegels zijn trouwens ook buitengewoon handig!
Nou, ik vergeet mijn spiegels nooit in te klappen, want anders rij ik ze er af! Ik heb een garage, maar de ingang is niet al te breed....
Ik had bij de aflevering gekozen voor Waxoyl (of Waxoil, weet nog steeds de juiste spelling niet). Had er op mijn vorige auto wel goede ervaringen mee, dus ook ik ga nu maar afwachten hoe lang dat blijft zitten.
Bij mij zit alleen de 'Elf'-sticker er op, en ik heb hem er nog niet af durven peuteren, omdat hij over de draden zit van de achterruitverwarming...
Hallo Arjan,
Had eigenlijk willen vragen of de dealer de sticker er bij de aflevering zou willen afhalen. Vergeten dus... Ga dan nu maar met je föhn-methode in de weer.
Had eigenlijk willen vragen of de dealer de sticker er bij de aflevering zou willen afhalen. Vergeten dus... Ga dan nu maar met je föhn-methode in de weer.
@ Laantje: Dat is een fraaie fotoset. Je hebt toch wel een hele aparte kleur.
@ Alex: Heb geen ervaring met bluetooth. Ik hoor bij het mensenras dat de telefoon meteen uitschakelt, zodra de auto wordt ingeschakeld. Of anders gezegd: bellen in de Clio is bij mij taboe.
@ Alex: Heb geen ervaring met bluetooth. Ik hoor bij het mensenras dat de telefoon meteen uitschakelt, zodra de auto wordt ingeschakeld. Of anders gezegd: bellen in de Clio is bij mij taboe.
Hey Babos, hij zal toch niet toevallig op mijn banner foto lijken he!babos schreef:Gisteren besteld:
Renault Clio 3 deurs TCE 100 Collection blanc glacier met extra ESP (en de donkere ramen). De dealer was zo vrij om er ook een spoilertje bij te doen, carkit en 4 jaar garantie.
Nu maar wachten!
Ik heb de clio voornamelijk gekocht om een boot te trekken en een lichte paardentrailer.

Eind juni besteld, week 41 verwacht!

Hallo Elrico,
Welkom hier! Mooie Clio heb je besteld. Hoor je tot de onverstoorbare types die rustig kunnen wachten tot week 41 of ben je al dagen aan het afstrepen?
Groet van
GreyGriffin
Welkom hier! Mooie Clio heb je besteld. Hoor je tot de onverstoorbare types die rustig kunnen wachten tot week 41 of ben je al dagen aan het afstrepen?
Groet van
GreyGriffin
GreyGriffin bedankt!
Nee ik behoor tot de types die er echt niet op kunnen wachten! Hoe dichterbij die week 41, hoe langer de dagen lijken te duren!
Nee ik behoor tot de types die er echt niet op kunnen wachten! Hoe dichterbij die week 41, hoe langer de dagen lijken te duren!

Ja, ik ken dat... Tot het moment dat-ie bij de dealer arriveerde heb ik me aardig rustig weten te houden. Maar toen er plotseling ruim een week vertraging optrad bij de kenteken-afgifte, raakte ik toch wel lichtelijk over de rooie.
Hallo Elrico,
IK ben bang dat hij daar toch wel verschikkelijk veel op gaat lijken :lol:
Welk type heb jij besteld?
Groeten bastiaan
IK ben bang dat hij daar toch wel verschikkelijk veel op gaat lijken :lol:
Welk type heb jij besteld?
Groeten bastiaan
Hey Bastiaan,
Ik heb het type Collection. Het navigatie scherm heb ik als optie weg gelaten want ik heb zelf al een goed navigatiesysteem die ik eruit kan halen wanneer ik zelf wil, in tegenstelling tot het clio navigatie scherm. De getinte ramen en de 4 jaar garantie heb ik er ook bij kunnen krijgen gelukkig.
Spoilertje helaas niet.
Hij ziet er iig precies het zelfde uit als op mijn banner!
Ik heb het type Collection. Het navigatie scherm heb ik als optie weg gelaten want ik heb zelf al een goed navigatiesysteem die ik eruit kan halen wanneer ik zelf wil, in tegenstelling tot het clio navigatie scherm. De getinte ramen en de 4 jaar garantie heb ik er ook bij kunnen krijgen gelukkig.

Hij ziet er iig precies het zelfde uit als op mijn banner!

Als ik het niet dacht! Net 1000 km op de klok en dan al lekker gassen...
Over kleuren gesproken: bij mijn dealer staat een nieuwe Twingo in een, uhhh, minder fraaie bruine kleur. Een van de verkopers wist te melden dat dit de nieuwe modekleur zou gaan worden. Volgens mij is het gewoon poepbruin en ik hoop van harte dat hij ongelijk zal krijgen. 

Sorry, drukte een beetje te snel op 'bevestig'. Nee, ik sta even over de 800 km. Trouwens, nu we elkaar toch spreken: zit er in jouw GT een vijfbak of een zesbak? (ben ik even nieuwsgierig naar).
@Laantje
Het is wel de bedoeling dat het dan veel leuker gaat worden!
Je nieuwe aanwinst ziet er trouwens echt heel gaaf uit! Mooie foto's ook na die wax beurt.
Het is wel de bedoeling dat het dan veel leuker gaat worden!

Je nieuwe aanwinst ziet er trouwens echt heel gaaf uit! Mooie foto's ook na die wax beurt.

Denk ik een beetje exclusief rond te rijden met die rooie bolide van mij... kom ik gisteren op het verkeersplein vlak bij mij in de buurt een splinternieuwe Clio tegen in Rouge Dyna
!! Nou ja, zo zie je maar.
Ga vandaag even de resterende kilometers tot de 1000 volrijden. Daarna kan ik de automaat gaan testen in de 'handstand'. Normaal draait de bak heel weinig toeren (wel veel koppel!), maar als je zelf schakelt met + of - dan kan je de toerenteller aan het werk zetten. De 110 paarden gaan van stal!

Ga vandaag even de resterende kilometers tot de 1000 volrijden. Daarna kan ik de automaat gaan testen in de 'handstand'. Normaal draait de bak heel weinig toeren (wel veel koppel!), maar als je zelf schakelt met + of - dan kan je de toerenteller aan het werk zetten. De 110 paarden gaan van stal!
Het is inderdaad moeilijk om nog uniek te blijven!
Maar jij zal vast wel de eerste zijn geweest daar bij jou in de buurt! 

Hey Elrico,
Ach, ik was misschien de eerste, maar dat heeft dan precies 12 dagen geduurd. Wat maakt het ook uit. Al koop je een Lamborghini (en je woont in Blaricum of Wassenaar), dan ben je ook al niet meer exclusief...
Ach, ik was misschien de eerste, maar dat heeft dan precies 12 dagen geduurd. Wat maakt het ook uit. Al koop je een Lamborghini (en je woont in Blaricum of Wassenaar), dan ben je ook al niet meer exclusief...
Zie dat mensen hem al hebben, zit hier niet zo mee. 18 mei besteld en zou 16 aug geleverd worden, maar helaas geen auto. Hij is ergens tussen de fabriek en een overslagterein volgens de laatste berichten. Oorzaak vakantie bij de fransen. Wanneer die komt is helaas onbekend:(
Na 2 twingo's in 15 jaar nu de TCe 100 20th Anniversary eco2 5drs 1.2 in de kleur Gris Cassiopee
Heb een vraagje voor de mensen die hem al hebben, hoe zit het nu met de radio en bluetooth? Ik las ergens dat er een extra schermje zit voor de telefoon. Ben wel benieuwd of het met de Iphone 4 werkt. En ik ga nu maar weer rustig afwachten tot dat telefoontje...
Marcel
Na 2 twingo's in 15 jaar nu de TCe 100 20th Anniversary eco2 5drs 1.2 in de kleur Gris Cassiopee
Heb een vraagje voor de mensen die hem al hebben, hoe zit het nu met de radio en bluetooth? Ik las ergens dat er een extra schermje zit voor de telefoon. Ben wel benieuwd of het met de Iphone 4 werkt. En ik ga nu maar weer rustig afwachten tot dat telefoontje...
Marcel
He Alex,
Ik heb het bekeken. Waarom ik het me afvroeg omdat in de prijsenlijst staat;
Radio Renault 4 x 20W met CD/MP3-speler, geïntegreerde Bluetooth Carkit, afzonderlijk display, radiobediening aan de stuurkolom en 4 luidsprekers.
Was benieuwd wat dat afzonderlijke display dan was
Ik heb het bekeken. Waarom ik het me afvroeg omdat in de prijsenlijst staat;
Radio Renault 4 x 20W met CD/MP3-speler, geïntegreerde Bluetooth Carkit, afzonderlijk display, radiobediening aan de stuurkolom en 4 luidsprekers.
Was benieuwd wat dat afzonderlijke display dan was
Hallo Marcel,
Wel een beetje een tegenvaller, dat je nieuwe auto er nog niet is. Ik had de mijne 27 mei besteld en rijd er nu al twee weken in rond. Dat de maand augustus in Frankrijk de vakantiemaand bij uitstek is klopt natuurlijk wel, maar mag geen reden zijn om jouw Clio maar ergens op een overslagterrein te laten staan!
Over bluetooth kan ik je niet veel zeggen, want bij mij komt er beslist geen telefoon de auto in. Maar wat ik intussen wel heb uitgevogeld is dat alles inderdaad verloopt via het TomTom-scherm.
Houd ons op de hoogte wanneer je 20th Anniversary aankomt! Misschien kunnen wij binnen de Clioclub een aparte topic voor 20th-bezitters beginnen
Groet van
GreyGriffin
Wel een beetje een tegenvaller, dat je nieuwe auto er nog niet is. Ik had de mijne 27 mei besteld en rijd er nu al twee weken in rond. Dat de maand augustus in Frankrijk de vakantiemaand bij uitstek is klopt natuurlijk wel, maar mag geen reden zijn om jouw Clio maar ergens op een overslagterrein te laten staan!
Over bluetooth kan ik je niet veel zeggen, want bij mij komt er beslist geen telefoon de auto in. Maar wat ik intussen wel heb uitgevogeld is dat alles inderdaad verloopt via het TomTom-scherm.
Houd ons op de hoogte wanneer je 20th Anniversary aankomt! Misschien kunnen wij binnen de Clioclub een aparte topic voor 20th-bezitters beginnen

Groet van
GreyGriffin
Hoi Alex,
Vooruit, hier is dan nog een ervaring die ik wil delen. Na alle positieve geluiden die in deze draad zijn afgescheiden, heb ik het eerste minpuntje ontdekt. Oké, het is maar een kleintje
Toen ik de voorruit van vieze dooie muggen wilde ontdoen, greep ik automatisch naar de ruitenwissers, met de bedoeling om die even uit te klappen. Maar dat ging dus niet, want dan lopen die wissers klem tegen de ver naar voren stekende rand van de motorkap. Niet super handig...
Maar verder ben ik nog steeds blij met mijn rooie Fransoos, heb intussen ook even uitgeprobeerd hoe je met de hand kunt schakelen in een automaat. Simpel door de selectiehandel te bewegen naar de + of naar de - .En dat verliep geheel vlekkeloos.
Groet van
GreyGriffin
Vooruit, hier is dan nog een ervaring die ik wil delen. Na alle positieve geluiden die in deze draad zijn afgescheiden, heb ik het eerste minpuntje ontdekt. Oké, het is maar een kleintje

Toen ik de voorruit van vieze dooie muggen wilde ontdoen, greep ik automatisch naar de ruitenwissers, met de bedoeling om die even uit te klappen. Maar dat ging dus niet, want dan lopen die wissers klem tegen de ver naar voren stekende rand van de motorkap. Niet super handig...
Maar verder ben ik nog steeds blij met mijn rooie Fransoos, heb intussen ook even uitgeprobeerd hoe je met de hand kunt schakelen in een automaat. Simpel door de selectiehandel te bewegen naar de + of naar de - .En dat verliep geheel vlekkeloos.
Groet van
GreyGriffin