Goedemiddag!GreyGriffin schreef:Hallo Thijs,
Was die Clio 2.0 16v met handbak een 190 pk of een 140 pk? De fraaie 2.0 automaat van Takis is een 140 pk, die helaas niet meer wordt geleverd, want anders was ik beslist daarvoor gegaan! 't Is eigenlijk een beetje karig, je kunt als automaat-rijder bij de Clio op het ogenblik maar één uitvoering kiezen (110 pk).
Maar ik ben met mijn aankoop dik tevreden, heb hem vandaag nog even aan de tand gevoeld. De motor draait lekker weinig toeren, is dus behoorlijk stil, maar heeft wel veel koppel. En die nieuwe metallic rode kleur (rouge dyna) is een voltreffer. In de schaduw lijkt de auto wijnrood, maar zodra de zon erop schijnt licht de kleur op tot mooi middenrood met een extra scheut magenta.
Dit was een 140 pk, 190 pk is er nooit geweest, dan kwam je bij een RS uit met 197!
de normale 2.0 16v uit de laguna enz dus he!
Klopt, alleen naar mijn weten is de reden geweest dat die eruit is dat er maar een stuk of 18-19 in nl van verkocht zijn, de stap naar een RS was zo klein!...
Dus de reden dat die er alleen in 1.6 is dus dast de motor het prima kan doen en ik denk met een kleine blik in de toekomst ter vervanging van de 1.4 en 1.6 16v de 1.4 TCE!
dat zou helemaal een geweldige combi zijn!

idd de Rouge dina heb k al wel gezien, dacht van niet (iidgv niet op een clio) heb al een scenic in die kleur verkocht!...
Mooie kleur iid!
Nogmaals VEEL plezier van je geweldig mooie clio!