Vandaag heb ik aan Renault Nederland de vraag gesteld of ik een roll back kan uitvoeren. De USB problemen en nieuwe problemen met handsfree bellen zijn een pain in the ass. Het antwoord was dat ik maar naar de dealer moest gaan. Echter de dealer weet het verschil nog niet tussen R-Link en Carminat.
Weten jullie toevallig hoe ik een roll back kan uitvoeren?
R-Link update maart 2017
Re: R-Link update maart 2017
2016 Renault Clio Estate IV Zen R-Link.
-
- beginner
- Contacteer:
optie 7 vind je in het navigatie menu bij waarschuwingenQuirico schreef:Inmiddels wat getest;
1; Ruitenwisser achter gaat niet meer automatisch aan, ondanks dit wel aangevinkt staat EN nat het ruit nat is.
2: Radio gaat elke keer automatisch naar FM ipv DAB (misschien een instelling?)
3: De nieuwe software-reset getest (5 x achter elkaar home-knop indrukken), werkt goed.
4: Systeem reageert wel sneller
5: Home pagina is aan te passen naar 2 profielen
6: Resterend aantal km en tijd wordt aangegeven in homepagina.
7: Alarm - waarschuwing nabij (basis) scholen...moet nog uitzoeken hoe je dit uitschakelt.
deze kun je aan en uit zetten
-
- beginner
- Contacteer:
wat voor problemen heb je dan met handsfree bellen?Microstar schreef:Vandaag heb ik aan Renault Nederland de vraag gesteld of ik een roll back kan uitvoeren. De USB problemen en nieuwe problemen met handsfree bellen zijn een pain in the ass. Het antwoord was dat ik maar naar de dealer moest gaan. Echter de dealer weet het verschil nog niet tussen R-Link en Carminat.
Weten jullie toevallig hoe ik een roll back kan uitvoeren?
is dat na de update gebeurt
Soms hoor ik andere kant van de lijn niet terwijl ze mij wel wel horen. Dit gebeurd als ik de auto niet direct start. Dan gaat de radio na 5 minuten op ''stand by''. Bij het starten gaat de R-Link weer aan, telefoon weer verbonden en het probleem geactiveerd :D.
Bij het opnieuw starten van de R-Link met de homeknop truc werkt de carkit weer goed. Heb nog steeds spijt van de update vooral de MP3 speler is irritant geworden.
Bij het opnieuw starten van de R-Link met de homeknop truc werkt de carkit weer goed. Heb nog steeds spijt van de update vooral de MP3 speler is irritant geworden.
2016 Renault Clio Estate IV Zen R-Link.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
de dealer weet het verschil nog niet tussen R-Link en Carminat
Men mag ook naar een andere dealer gaan die dit wel weet.
Men mag ook naar een andere dealer gaan die dit wel weet.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

- B.Kokkelmans
- forum member
- Contacteer:
Welke problemen zijn er met de usb/mp3?
Renault Clio TCe 120 Intens - Phase 2 Estate - blanc nacré
Easy Park Assist
R-Link + Bose
Pack 17"
Pack Siege
Easy Park Assist