R-Link voor de Clio vanaf 2013
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Re: R-Link voor de Clio vanaf 2013
Heb je nog niet eens op http://www.myrenault.be of nl gekeken ?je kan daar je factuurnummer intikken zo kun je zien of er al iets gebeurd is.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

-
- forum starter
- Contacteer:
not yet.
ben in afwachting van mijn ordernummer. Die heb je nodig om daar inzage te krijgen. Het nummer wat ik hier heb pakt myrenault niet helaas
ben in afwachting van mijn ordernummer. Die heb je nodig om daar inzage te krijgen. Het nummer wat ik hier heb pakt myrenault niet helaas

Laatst gewijzigd door Arjan op 26 jan 2013 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoye verwijderd
Reden: Quoye verwijderd
Clio 4 Dynamique dci90,Noir Etoile GNE,Chrome,Elegance,Passion Noir,R-Link
-
- forum starter
- Contacteer:
heb van de dealer begrepen dat je van renault zelf een mail moet krijgen om je te kunnen aanmelden op myrenault. Helaas kan ik daardoor de voortgang nog niet zien.
Ik vrees dat ik op de stapel lig, aangezien ik een clio met rlink heb besteld.
Andere mensen al meer informatie over uitleveringen van modellen met r-link?
Ik vrees dat ik op de stapel lig, aangezien ik een clio met rlink heb besteld.
Andere mensen al meer informatie over uitleveringen van modellen met r-link?
Toen ik 2 weken geleden mijn clio kocht had ik in eerste instantie een
naar eigen smaak aangekleed waar onder de R-Link. Met die wensen naar de dealer geweest maar daar werd mij verteld dat deze optie nog niet leverbaar was.
Binnen stond een dynamique die, zonder R-Link, aan mijn wensen voldeed. Toen deze maar gekocht ook omdat ik zo snel als mogelijk in de clio 4 wou rijden.
naar eigen smaak aangekleed waar onder de R-Link. Met die wensen naar de dealer geweest maar daar werd mij verteld dat deze optie nog niet leverbaar was.
Binnen stond een dynamique die, zonder R-Link, aan mijn wensen voldeed. Toen deze maar gekocht ook omdat ik zo snel als mogelijk in de clio 4 wou rijden.
-
- forum starter
- Contacteer:
Ik heb nog geen nummer voor de myrenault site om de voortgang te tracken.
Zijn er al mensen met een bestelling met r-link die de auto voortgang al kunnen volgen op myrenault?
Zijn er al mensen met een bestelling met r-link die de auto voortgang al kunnen volgen op myrenault?
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Renault heeft een persoon gebeld en deze zou zijn wagen met rlink in de eerste of tweede week van april krijgen. 

Weet er iemand hoe je de waarschuwingen uit kan zetten voor flitspalen?
Ik ben zover gekregen dat ik de waarschuwingen gestopt heb maar nu merk ik dat het volume van de radio/mp3 toch omlaag gaat telkens ik een paal nader...
Ik ben zover gekregen dat ik de waarschuwingen gestopt heb maar nu merk ik dat het volume van de radio/mp3 toch omlaag gaat telkens ik een paal nader...
Navigatie openen, dan opties, en dan links de bovenste tegel "waarschuwingen" openen. Hier kun je alles aan en uit zetten.sectial schreef:Weet er iemand hoe je de waarschuwingen uit kan zetten voor flitspalen?
Sinds 12-04-2013 Clio IV Energy dCi 90 Stop en Start Dynamique eco2
- hybride
- forum starter
- Contacteer:
Heb wat meer info over alle diensten die Renault aanbiedt via Rlink:
RLink is op twee mannieren verbonden, waardoor er verschillende diensten, services of apps beschikbaar zijn.
* TomTom live services
- HD traffic
- Veiligheidswaarschuwingen
- Search in TomTom places
- Weer
- Coyote series(in 3 maanden LIVE services gratis, daarna apart)
* RLink Pack Discovery
- Internet connectiviteit
- Toegang tot de RLink store
- R-Sound effect
- Email
- Twitter
- Renault Assistance
- Weer
In de prijs van RLink zit gratis 12 maanden Pack Discovery en 3 maanden TomTom Live Services inlussief Coyote.
na de gratis perioden kunnen deze abonnementen verlengd worden met 1 of 3 jaar.
Mogelijkheden:
* De klant verlengt de abonnementen zelf, via de RLink store in MyRenault:
TomTom Live services 1 of 3 jaar(dealer geeft aan dat 3 jaar 169 € gaat kosten)
Coyote series 1 of 3 jaar.
TomTom Live services + Coyote series 1 jaar.
Pack Digital(later bschikbaar) 1 of 3 jaar.
* De dealer verlengt de abonnementen via ActiveServices
Pack Discovery 1 jaar
Via de dealer is het alleen mogelijk om Pack Discovery te verlengen.
Internet is het 1e jaar gratis daarna kun je kiezen uit :
A) Een abonnement per jaar voor € 69,-
B) Of pack Discovery voor 3 jaar voor € 199,-
De dealer beschikt over een document(ik ook, maar ik weet niet of dit forum ook over een upload fasciliteit beschikt) waarin staat hoe allles geactiveerd moet worden en hoe dit werkt.
Gr, Erwin
RLink is op twee mannieren verbonden, waardoor er verschillende diensten, services of apps beschikbaar zijn.
* TomTom live services
- HD traffic
- Veiligheidswaarschuwingen
- Search in TomTom places
- Weer
- Coyote series(in 3 maanden LIVE services gratis, daarna apart)
* RLink Pack Discovery
- Internet connectiviteit
- Toegang tot de RLink store
- R-Sound effect
- Renault Assistance
- Weer
In de prijs van RLink zit gratis 12 maanden Pack Discovery en 3 maanden TomTom Live Services inlussief Coyote.
na de gratis perioden kunnen deze abonnementen verlengd worden met 1 of 3 jaar.
Mogelijkheden:
* De klant verlengt de abonnementen zelf, via de RLink store in MyRenault:
* De dealer verlengt de abonnementen via ActiveServices
Pack Discovery 1 jaar
Via de dealer is het alleen mogelijk om Pack Discovery te verlengen.
Internet is het 1e jaar gratis daarna kun je kiezen uit :
A) Een abonnement per jaar voor € 69,-
B) Of pack Discovery voor 3 jaar voor € 199,-
De dealer beschikt over een document(ik ook, maar ik weet niet of dit forum ook over een upload fasciliteit beschikt) waarin staat hoe allles geactiveerd moet worden en hoe dit werkt.
Gr, Erwin
Renault Clio IV Dynamique Cassiopeia 90 dCI met RLink
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
bedankt voor de info dit is weer een ritje gespaard naar de dealer. 

bij mij is de r-link nog altijd niet geactiveerd.
Zou paar dagen duren zei de dealer, ik wacht nog tot het einde van de week en dan spring ik er even binnen als het nog niet werkt
Zou paar dagen duren zei de dealer, ik wacht nog tot het einde van de week en dan spring ik er even binnen als het nog niet werkt
Hier kun je een klein beetje met R-link "spelen":
http://www.renault.com/en/innovation/pl ... -link.aspx
Wel grappig om wat functies te zien en proberen, jammer dat er niet een nog uitgebreidere simulator is....
http://www.renault.com/en/innovation/pl ... -link.aspx
Wel grappig om wat functies te zien en proberen, jammer dat er niet een nog uitgebreidere simulator is....
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Ik zie ook nog geen renault store site om apps te kopen .Of vergis ik mij

moet de r-link dus zelf activeren via myrenault...
Maar als ik de app google agenda of tomtom places wil toevoegen via de site krijg ik de melding: Internetverbinding is vereist
Heb ik dit niet al standaard in de wagen of moet dat nog geactiveerd worden??
Maar als ik de app google agenda of tomtom places wil toevoegen via de site krijg ik de melding: Internetverbinding is vereist
Heb ik dit niet al standaard in de wagen of moet dat nog geactiveerd worden??
Waar ik wel van baal is dat ik een van de eerste Clio 4 heb en dat Rlink er niet meer in kan. Was me een beetje anders verteld! 

Lijkt me sowiso iets wat niet nadien te plaatsen is, ivm ander dashboard. Toch?
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Hallo,
Gisteren mijn nieuwe Clio mogen ontvangen maar ik kan R-link niet activeren. Ik zie de r-link niet in Mijn Renault... Dealer weet het ook niet en Renault nl krijg ik niet te pakken. Heb geprobeerd via een andere weg, maar dan zegt het systeem dat de activatie niet voor Nederland geschikt is. Ik kan dan wel naar de store, maar kan niets downloaden.. Ook weerbericht geeft de melding dat deze niet beschikbaar is.. Een van jullie een idee?
Gisteren mijn nieuwe Clio mogen ontvangen maar ik kan R-link niet activeren. Ik zie de r-link niet in Mijn Renault... Dealer weet het ook niet en Renault nl krijg ik niet te pakken. Heb geprobeerd via een andere weg, maar dan zegt het systeem dat de activatie niet voor Nederland geschikt is. Ik kan dan wel naar de store, maar kan niets downloaden.. Ook weerbericht geeft de melding dat deze niet beschikbaar is.. Een van jullie een idee?
-
- forum starter
- Contacteer:
De dealer weet het ook niet? .. wat vreemd! Die hoort het toch te weten?!corner schreef:Hallo,
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Na drie dagen word die geactiveerd.Was bij mij toch..

-
- forum starter
- Contacteer:
ga je nog fotos plaatsen in het project topic? ben benieuwd naar je versie! have fun ermee!corner schreef:Hallo,
Nee, hij wist het niet... via forum een officieel dealer document in handen gekregen welke ik aan mijn dealer heb overhandigd... nu werkt alles en de dealer heeft mij vriendelijk bedankt voor de tip en het document ;-)cliodriver4 schreef:De dealer weet het ook niet? .. wat vreemd! Die hoort het toch te weten?!corner schreef:Hallo,
Er wordt gesproken dat je email ook rijdend kan gebruiken via TTS (Text To Speech function)
While on the move: Thanks to the TTS function (Text To Speech) e-mail messages can be read out loud, along with the sender’s name, date sent and subject.
heeft iemand een idee hoe dit werkt en wat voor commando's je moet uitspreken om deze functie te activeren?
While on the move: Thanks to the TTS function (Text To Speech) e-mail messages can be read out loud, along with the sender’s name, date sent and subject.
heeft iemand een idee hoe dit werkt en wat voor commando's je moet uitspreken om deze functie te activeren?
en over watvoor document hebben we het dancorner schreef:Nee, hij wist het niet... via forum een officieel dealer document in handen gekregen welke ik aan mijn dealer heb overhandigd... nu werkt alles en de dealer heeft mij vriendelijk bedankt voor de tip en het document ;-)cliodriver4 schreef:De dealer weet het ook niet? .. wat vreemd! Die hoort het toch te weten?!corner schreef:Hallo,
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Na een update is mijn navigatie ook plotseling weg.In frankrijk waar ze maar alleen frans spreken, ook naar de nederlandse en belgische dealers toe zijn ze nu het probleem aan het uitzoeken.Weet iemand die rlink heeft welk format de sd kaart heeft.Ik vrees dat mijn sd wel herkent word maar niet gelezen. :furious3:De sd kaart licht ook niet meer op in rlink.