Levertijd Renault Clio
Re: Levertijd Renault Clio
Och wat zuur...
Heel vervelend, sterkte...
Wees blij dat je weet wie het heeft gedaan!
Mijn vorige auto stond ook geparkeerd voor huis. Iemand even voor 1000 euro schade veroorzaakt, maar natuurlijk niets geen parpiertje...
Heel vervelend, sterkte...
Wees blij dat je weet wie het heeft gedaan!
Mijn vorige auto stond ook geparkeerd voor huis. Iemand even voor 1000 euro schade veroorzaakt, maar natuurlijk niets geen parpiertje...
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Maar dit topic ging over levertijden. Misschien kun je voor je eigen auto even een projecttopic aanmaken.
Hallo Hans / Goldwingrider,
Vanmiddag reed ik over de Oostelijke Randweg in Bunschoten. En daar zag ik hem: jouw witte 20th Anniversary staat aan de 'straatkant' bij Blokhuis te pronken. Mooie bak! Ga je werkelijk het geduld opbrengen om hem daar tot januari te laten staan? Om een kenteken met 2011 erop te krijgen? Ik zou wel vragen of Blokhuis hem dan binnen wil zetten, want aan het eind van de week gaat het sneeuwen...
Groet van
GreyGriffin
Vanmiddag reed ik over de Oostelijke Randweg in Bunschoten. En daar zag ik hem: jouw witte 20th Anniversary staat aan de 'straatkant' bij Blokhuis te pronken. Mooie bak! Ga je werkelijk het geduld opbrengen om hem daar tot januari te laten staan? Om een kenteken met 2011 erop te krijgen? Ik zou wel vragen of Blokhuis hem dan binnen wil zetten, want aan het eind van de week gaat het sneeuwen...
Groet van
GreyGriffin
Whoehoew! Hij is binnen in de garage! Nu nog wachten tot de papieren ook binnen zijn, dan plaat aanvragen en als die binnen is, kan ik lekker gaan rollenbollen ...
Heb me vandaag nog kunnen inhouden maar 'k ga er morgen toch es een kijkje naar nemen in de garage 

Gisteren een proefrit gemaakt in de Clio Estate TCe100, ding rijdt ontzettend lekker.
Hebben maar meteen de knoop doorgehakt, het gaat hem worden. Wordt waarschijnlijk april geleverd.
We hebben dan een zwarte 20th anniversary editie met de 16" Dark Metal wielen en de actieve bochtverlichting.
Hebben maar meteen de knoop doorgehakt, het gaat hem worden. Wordt waarschijnlijk april geleverd.
We hebben dan een zwarte 20th anniversary editie met de 16" Dark Metal wielen en de actieve bochtverlichting.
goedemorgen,
In december 2010 hadden wij de Clio Fap 85 Parisienne besteld.
Opgegeven levertijd week 25, dus 26weken levertijd.
Onlangs was ik bij de dealer en daar werd mij verteld dat de levertijd week 15 zou worden.
Een goed bericht, echter zomaar 10 weken eerder?
De inruilwaarde van onze auto was o.a. door de lange levertijd disputabel.
Hebben hier meerdere personen ervaring mee?
Een levertijd verkorting van 10 weken?
In december 2010 hadden wij de Clio Fap 85 Parisienne besteld.
Opgegeven levertijd week 25, dus 26weken levertijd.
Onlangs was ik bij de dealer en daar werd mij verteld dat de levertijd week 15 zou worden.
Een goed bericht, echter zomaar 10 weken eerder?
De inruilwaarde van onze auto was o.a. door de lange levertijd disputabel.
Hebben hier meerdere personen ervaring mee?
Een levertijd verkorting van 10 weken?
Toen jij hem besteld had was deze versie nog helemaal niet in productie genomen. Denk
dat de dealer gewoon heel erg voorzichtig was.
Wij hebben de eerste week van februari ook een parisienne besteld en vorige week kregen
we al bericht dat de fabriek onze auto in productie had genomen. Geen idee wat dat zegt
over de te behalen levertijd.
dat de dealer gewoon heel erg voorzichtig was.
Wij hebben de eerste week van februari ook een parisienne besteld en vorige week kregen
we al bericht dat de fabriek onze auto in productie had genomen. Geen idee wat dat zegt
over de te behalen levertijd.
Ik heb mijn pariesienne in december 2010 besteld.
Bij dealer 1 kreeg ik te horen dat hij pas leverbaar was in mei 2011
Bij dealer 2 was dat februari 2011
Nu krijg ik hem 30 maart 2011
Alles bij elkaar ruim 3 maanden levertijd.
grtz
Bij dealer 1 kreeg ik te horen dat hij pas leverbaar was in mei 2011
Bij dealer 2 was dat februari 2011
Nu krijg ik hem 30 maart 2011
Alles bij elkaar ruim 3 maanden levertijd.
grtz
Clio gaan bestellen op 20 maart, volgens dealer zou leverining plaatsvinden rond 15 augustus.
Best lang als je het mij vraagt.
Betreft clio 1.5 dci ice watch 90pk zwart, opties panoramisch dak, cruise control, parrot armsteun.
Deze versie dus:
http://img836.imageshack.us/i/clioice.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post werd gewijzigd...
Best lang als je het mij vraagt.
Betreft clio 1.5 dci ice watch 90pk zwart, opties panoramisch dak, cruise control, parrot armsteun.
Deze versie dus:
http://img836.imageshack.us/i/clioice.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post werd gewijzigd...
Iemand die weet hoeveel de solonia velgen kosten? Ik heb al heel wat gezocht maar vond niets.
Indien het te duur is blijft origineel maar ik vind die donkere versie van die velg wel zeer mooi staan.
Indien het te duur is blijft origineel maar ik vind die donkere versie van die velg wel zeer mooi staan.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Zou hem om staal met winterbanden bestellen en dan zelf mooie wielen met zomerband er onder kopen. De wielen van Renault zelf vullen nooit mooi de wielkasten.
Yep zou ik ook doen
En voor het geld dat mr Renault er voor vraagt kun je zelf zeker erg mooie wielen kopen!

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Vandaag te horen gekregen dat renault niet gespaard is gebleven van de perikelen in japan.
Sommige onderdelen zoals de inspuiting komen uit japan. Het wordt krap om de clio op tijd te leveren.
Wachtijden voor nieuwe wagens worden nog langer...
Sommige onderdelen zoals de inspuiting komen uit japan. Het wordt krap om de clio op tijd te leveren.
Wachtijden voor nieuwe wagens worden nog langer...

Waar heb ik dat eerder gelezen? :P
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 1#35793801" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 1#35793801" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
ja klopt er zijn onderdelen die voorlopig niet geleverd gaan worden
dus productie loopt dan ook vast
maar ze zijn altijd met een oplossing bzig
dus productie loopt dan ook vast
maar ze zijn altijd met een oplossing bzig
mastair schreef:Waar heb ik dat eerder gelezen? :P
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 1#35793801" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
check!

Over een nieuwe leveringsdatum is er nog niet gesproken. Valt moeilijk te zeggen op dit moment.
Alles hangt er vanaf wanneer de auto in productie gaat. Renault wist te vertellen dat ze nog voor 3 maanden geen probleem hebben, maar al de wagens die in productie gaan na half mei zullen worden verlengd.
Dus met een beetje hoop zit ie er nog bij. Wat betreft de oplossingen, ik hoop dat deze gelijkwaardig of beter is dan de originele.
Ik vroeg me af, hoe lang het duurt, wanneer de wagen van de band rolt tot aflevering aan de dealer. Daarna moeten er ook nog enkele dagen gerekend worden voor de definitieve aflevering (monteren accesoires en derg..)
Alles hangt er vanaf wanneer de auto in productie gaat. Renault wist te vertellen dat ze nog voor 3 maanden geen probleem hebben, maar al de wagens die in productie gaan na half mei zullen worden verlengd.
Dus met een beetje hoop zit ie er nog bij. Wat betreft de oplossingen, ik hoop dat deze gelijkwaardig of beter is dan de originele.
Ik vroeg me af, hoe lang het duurt, wanneer de wagen van de band rolt tot aflevering aan de dealer. Daarna moeten er ook nog enkele dagen gerekend worden voor de definitieve aflevering (monteren accesoires en derg..)
Weet iemand toevallig hoeveel tijd je moet rekenen om een wagen (die in de fabriek van de band komt)
bij de dealer te krijgen? 1 maand?
bij de dealer te krijgen? 1 maand?

Weet niet precies hoelang, maar zit inderdaad nog wel even tijd tussen. Uit de Fabriek gaan ze naar Belgie toe. Daar krijgen ze een aflever beurt, wordt alles in NL gezet etc. en daarna komen ze naar NL.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Zojuist telefoontje van de dealer, de 18e kunnen we hem ophalen.
Hij is op 11 januari besteld, dus de levertijd is dan 3 maanden en 1 week.
Hij is op 11 januari besteld, dus de levertijd is dan 3 maanden en 1 week.
Zalig nieuws voor u, die levertijd valt nog zeer goed mee in tegenstelling tot wat ze mij hebben gezegd. Voor wanneer was de levering eigenlijk toen je de auto ging bestellen? (Welke afleveringsdatum staat er op de bestelbon)
Misschien dat ik het geluk heb de wagen vroeger te krijgen.
BTW: zeker foto's posten
Misschien dat ik het geluk heb de wagen vroeger te krijgen.

BTW: zeker foto's posten

Ik heb de Clio besteld op 25-2 en de dealer zei dat de levering eind mei-begin juni zou zijn.
Nu maar hopen dat daar inderdaad geen vertraging optreed.

Nu maar hopen dat daar inderdaad geen vertraging optreed.