Clio Night & Day, zwart metallic, besteld 3-4-2015. Volgens verkoper levering eind april

Maar afwachten of dat ook gaat lukken.
Groeten,
Paul.
Mijn Night & Day Estate, zwart, heb ik 6 april besteld, en op de 24e opgehaald. Goede service bij de dealer. Middenarmsteun even vergeten maar ze hebben het binnen een kwartiertje nog aangebracht. Heb nu 200 km gereden, en hij rijdt lekker. De medianav is geweldig.Paul schreef:Die van mij is ook afgelopen zaterdag geleverd3 april besteld
![]()
Rijdt lekker, moet ik zeggen.
Groeten,
Paul
Midri schreef:Jammer dat hier in België geen Follow My Car functie is op MyRenault. Ben wel eens benieuwd hoe het met mijn bestelling staat. Nuja, binnenkort de winterbandjes laten monteren, dan vraag ik het wel eens na.
Beste heer xx
Wij hebben uw bericht van 21 oktober goed ontvangen in verband met My Renault.
Renault wenst u eerst te bedanken voor uw vertrouwen, en de bestelling van uw nieuwe Renault Clio. Tot op heden is de applicatie “follow my car” zoals gekend in Nederland niet beschikbaar in België. Het is alvast niet uit te sluiten dat wij dit in de toekomst ook zullen lanceren, maar tot vandaag is hier geen informatie over bekend. U kan steeds via uw verdeler op de hoogte gehouden worden van de status van uw bestelling. Alvast een fijne dinsdag gewenst!
Wij blijven te uwer beschikking per telefoon op het nummer 078.05.11.15 van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 17u00 of per email op het adres contact-client.be@renault.com .
Met vriendelijke groeten,