CHAT: Levertijd Renault Clio 4

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
vlc4
forum starter
Contacteer:

Re: CHAT: Levertijd Renault Clio 4

Bericht door vlc4 »

7 april 2015 lijkt dit realistisch?
Als ik dit topic zowat nalees mag ik heel blij zijn als ik hem na 2 maanden heb.
Of is er zoveel verschil tussen nederland en belgie kwa levering
Jente
beginner
Contacteer:

Bericht door Jente »

Lijkt me zeer snel! Tijdens het salon heb ik aan mijn dealer gevraagd hoe het zat met de leveringstijd voor de Clio, en hij zei toen dat de leveringen gepland stonden voor week 20 en 21 (half mei). Dus april lijkt me snel, maar ik duim voor je ;)
Ik ga die van mij morgen halen... Besteld op 14 september (5 maand dus, al staat hij wel al een maand in Vilvoorde op me te wachten ;) )
XNL073
beginner
Contacteer:

Bericht door XNL073 »

Daar is ie dan na 3,5 maand levertijd en wachten.

Afbeelding
Midri
Beheerteam
Contacteer:

Bericht door Midri »

Gefeliciteerd, veel plezier ermee!
Zwart met rode accenten vind ik echt prachtig. Jammer dat dit niet op de R.S. kon.
Met vriendelijke groet, Tommy

Afbeelding
pkerkhoff

Bericht door pkerkhoff »

Wow, helemaal te gek, gefeliciteerd. Hij ziet er erg goed uit zo met deze accenten! Veel plezier ermee.
Etienne

Bericht door Etienne »

Mijn Clio Estate uitvoering night and day is besteld op 23 januari en zou volgens de dealer in de eerste week van april bij hun moeten arriveren. Myrenault geeft alleen nog maar aan dat de productie is ingepland.
vlc4
forum starter
Contacteer:

Bericht door vlc4 »

netjes :)
mijne week geleden besteld en zou rond dezelfde datum moeten binnenkomen.
Wel merk ik dat het in Nederland toch net enkele weken langer duurt dan in Belgie heb ik de indruk of vergis ik mij ?
klmklmklmklm
spammer
Contacteer:

Bericht door klmklmklmklm »

mooi mooi beter een topic maken bij projecten,veel plezier ermee.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK
Afbeelding
dn072

Bericht door dn072 »

Hoi,

Ik heb op 17-12-14 mijn clio besteld via een leasemaatschappij.
De bestelling loopt bij Bochane Almere. Maar ik heb nooit een order nummer van een van beide partijen gekregen.
Kan iemand mij vertellen uit hoeveel letters/cijfers deze bestaat? dan staat hij misschien ergens verstopt in een offerte of mailtje.

Ze zeggen dat hij in week 12 / medio maart binnen zou komen.
Ik ben dan een trotse eigenaar van een Renault Clio ENERGY TCe 90 S&S ECO Express. 5D 66kW in de kleur rouge flamme en een introduction pack erop. Ik kan niet wachten!
Etienne

Bericht door Etienne »

Het is een twaalfcijferige code die bij mij bestaat uit alleen cijfers.
Anders de dealer even bellen, heb ik ook gedaan omdat het bij mij ook via de leasemaatschappij loopt.
dn072

Bericht door dn072 »

Ja ik heb hem gekregen van de dealer.
Het blijkt nu dat ik hem eind april pas krijg! 5 maanden levertijd dus. Belachelijk zeg, ik heb net afgelopen zaterdag mijn auto verkocht. Dus ik ga even achter vervangend vervoer aan via mijn leasemaatschappij
eric24
beginner
Contacteer:

Bericht door eric24 »

Renault Clio Estate expression met introduction pack besteld op 29-12-2014
wordt afgeleveerd donderdag 12 maart dealer heeft me vandaag gebeld hoera
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

dn072 schreef:Ja ik heb hem gekregen van de dealer.
Het blijkt nu dat ik hem eind april pas krijg! 5 maanden levertijd dus. Belachelijk zeg, ik heb net afgelopen zaterdag mijn auto verkocht. Dus ik ga even achter vervangend vervoer aan via mijn leasemaatschappij
Binnen twee maanden via een leasemaatschappij is snel :shock:
Duurde steeds 4 tot 6 maanden...
rooo2906

Bericht door rooo2906 »

Op 27 Februari een CLIO Estate Night en Day besteld.
De dealer gaf aan dat de verwachte levertijd eind Mei is (+/- 2,5 maand)... hopelijk eerder maar gezien alle reacties hier is het wel minimaal 2,5 maand.
Spitfire
beginner
Contacteer:

Bericht door Spitfire »

Op 18 november 2014 heb ik een Renault Clio TCe 90 Dynamique besteld, deze is vorige week bij de dealer binnen gekomen. Aanstaande zaterdag 14 maart ga ik hem ophalen, het heeft dus bijna 4 maanden gekost (waar ik zelf ook op gerekend had, na de winter).
rooo2906

Bericht door rooo2906 »

@Spitfire - Fijn dat die binnen is en dat je hem 14 maart (na 4 maanden) kan ophalen.... , deel nog even wat Foto's :)
Wachten kan zo lang duren, daarom hoop ik toch wel dat die van rond Mei (2,5/ 3 maanden) geleverd kan worden.
Spitfire
beginner
Contacteer:

Bericht door Spitfire »

Zodra ik foto's heb gemaakt zal ik deze wel even in het voorstellen deel plaatsen.

Wachten kan inderdaad lang duren, maar als je van te voren weet waar je ongeveer aan toe bent valt het wel mee.
math

Bericht door math »

Mijn clio dynamique is besteld rond 11/01/2015.Deze zou rond 16/04/2015 geleverd worden.
rooo2906

Bericht door rooo2906 »

Gister bij mijn renault dealer binnen gelopen en hij gaf aan dat de leverdatum bij hum op 14 mei staat.... dan nog 5 dagen voor het klaarmaken van de auto (kentekenplaten, etc.). We zullen zien.

Op my renault staat de status nog op order ontvangen, ben benieuwd wanneer die daar in productie gaat.
mahirovic
beginner
Contacteer:

Bericht door mahirovic »

Clio besteld op 24 dec, ik mag hem aanstaande vrijdag 27 maart ophalen (levertijd +/- 14 weken). Zoals vaker gezegd is de status op de website niet altijd up to date. In W12 was de status op de website bijgewerkt dat die op transport ging en een week later mag ik hem ophalen.
Etienne

Bericht door Etienne »

Er zit inderdaad een grote vertraging in My Renault. Gisteren stond er nog dat mijn bestelde Estate klaar stond voor transport naar NL, vandaag is hij al gearriveerd op het distributieterrein in NL. Dat hebben ze rap gedaan ;) Dealer even gebeld en die zei dat ze hem vandaag, morgen of overmorgen op de vestiging verwachten. Als het een beetje meezit dus volgende week afleveren en :driving:
wilfred

Bericht door wilfred »

Ik heb mijn clio op 29-12-2014 besteld net de dealer gebeld en die verwacht hem pas rond 16-04-2014 binnen.
Ik had de hoop eerder aangezien op mij renault al 3 weken staat wachtend op transport naar nederland.
Maar als het goed is nog iets meer dan 2 weken en dan lekker :driving:
math

Bericht door math »

Mijn clio is besteld op 06/01/2015. Deze zou 07/04/2015 bij de dealer aankomen.
N&D

Bericht door N&D »

Onze Clio is 18/12 besteld en deze hadden we eind maart verwacht. Maar nog niks helaas.
Dealer geeft 16/4 aan nu.
Geduld....
Etienne

Bericht door Etienne »

Vandaag de afspraak gemaakt voor aflevering van mijn Estate night and day, maandag aanstaande. Door leasemaatschappij besteld op 23-1, geleverd dus op 13-4. Auto van collega, een hatchback night and day is op dezelfde datum besteld en wordt ook begin volgende week afgeleverd.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”