Levertijd Renault Clio
Re: Levertijd Renault Clio
@babos
Ziet er echt netjes uit! Het is echt precies dezelfde!
Ik heb geen kans meer gehad om een foto te maken, maar mag hem over een uurtje al op gaan halen! 
Ziet er echt netjes uit! Het is echt precies dezelfde!

Hoe bevalt de Clio Elrico? Neem aan dat je hem nu hebt
!
Heb je ook de ESP genomen? dan word de clio uitergerust met schijven rondom.

Heb je ook de ESP genomen? dan word de clio uitergerust met schijven rondom.
Hallo Goldwingrider,
Ook ik feliciteer je met de aankoop. Ik rijd sinds kort in mijn eerste Renault en heb er helemaal geen spijt van, volgens mij ben je begin 2011 de Opel heel snel vergeten!
Nu nog slechts 82 nachten slapen...
Groet van
GreyGriffin
Ook ik feliciteer je met de aankoop. Ik rijd sinds kort in mijn eerste Renault en heb er helemaal geen spijt van, volgens mij ben je begin 2011 de Opel heel snel vergeten!
Nu nog slechts 82 nachten slapen...
Groet van
GreyGriffin
Ja babos echt precies zoals ik had verwacht!! Gewoon perfect!
Die ESP durf ik je zo niet te zeggen moet ik even nachecken!
Hier staat ie mooi bij mij thuis! Sorry voor het stomme boompje in het midden! :P

Jij mag hem gelukkig ook al bijna ophalen toch?

Hier staat ie mooi bij mij thuis! Sorry voor het stomme boompje in het midden! :P

Jij mag hem gelukkig ook al bijna ophalen toch?

Hey Elrico,
Nu is-ie er dan toch echt. Ik wens je vele plezierige en veilige kilometers toe in je Clio!
Groet van
GreyGriffin
Nu is-ie er dan toch echt. Ik wens je vele plezierige en veilige kilometers toe in je Clio!
Groet van
GreyGriffin
Dankjewel GreyGriffin! Het wachten is niet voor niks geweest! 

Hoi Allemaal,
Vandaag mijn Clio opgehaald bij de dealer. Hebben ze echt leuk gedaan, helemaal ingepakt en kreeg een lekkere fles wijn mee. Nog niet veel gereden maar de kilometers die ik heb gemaakt waren echt heerlijk. En zoals beloofd hierbij ook wat foto's.

Gr
Willem
Vandaag mijn Clio opgehaald bij de dealer. Hebben ze echt leuk gedaan, helemaal ingepakt en kreeg een lekkere fles wijn mee. Nog niet veel gereden maar de kilometers die ik heb gemaakt waren echt heerlijk. En zoals beloofd hierbij ook wat foto's.

Gr
Willem
Hallo Alex en Willem,
Mooie foto's van splinternieuwe Clio's! Ik wens jullie veel plezier en veilige ritten. Op naar de eerste 1000 kilometers op de teller, beetje rustig aan. Daarna serieus aan de tand voelen. Genieten!
Groet van
GreyGriffin
PS: bezitters van nieuwe Clio's, denk eraan: NIET te enthousiast aan de ruitenwissers trekken als je de voorruit wilt schoonmaken, want dan beschadig je de lak van de motorkap-rand. Die steekt nogal erg ver naar voren (beetje onhandig...).
Mooie foto's van splinternieuwe Clio's! Ik wens jullie veel plezier en veilige ritten. Op naar de eerste 1000 kilometers op de teller, beetje rustig aan. Daarna serieus aan de tand voelen. Genieten!
Groet van
GreyGriffin
PS: bezitters van nieuwe Clio's, denk eraan: NIET te enthousiast aan de ruitenwissers trekken als je de voorruit wilt schoonmaken, want dan beschadig je de lak van de motorkap-rand. Die steekt nogal erg ver naar voren (beetje onhandig...).
- Contacteer:
dit geldt ook voor de Clio 3 ph1 hoor.GreyGriffin schreef: PS: bezitters van nieuwe Clio's, denk eraan: NIET te enthousiast aan de ruitenwissers trekken als je de voorruit wilt schoonmaken, want dan beschadig je de lak van de motorkap-rand. Die steekt nogal erg ver naar voren (beetje onhandig...).
Groet, Age
Hey Age,
Klopt. Maar voor de mensen die nog nooit eerder een Clio hadden is het een merkwaardige verrassing. Zo sneu als je meteen al je splinternieuwe wagen beschadigt. Ik was er zelf ook bijna ingetuind. Let wel: BIJNA!
Groet van
GreyGriffin
Klopt. Maar voor de mensen die nog nooit eerder een Clio hadden is het een merkwaardige verrassing. Zo sneu als je meteen al je splinternieuwe wagen beschadigt. Ik was er zelf ook bijna ingetuind. Let wel: BIJNA!
Groet van
GreyGriffin
Ik geloof dat hema ook van die kleine usb-stickjes heeft.goldwingrider schreef:Fijn te horen dat hij goed bevalt, hij is ook erg mooi met die grijze spiegels , een chique uitstraling vind ik.Alex128 schreef:hierbij een paar foto's.
Afgelopen vrijdag opgehaald en we zijn er super blij mee. Hij voldoet volledig aan de verwachtingen. Het rijden is een genot ook al blijf ik onder de 3000 toeren. De startknop en alle andere snufjes werken prima.
Ik heb me afgelopen zondag volledig op de multi-media gestort en dit kan haast niet zonder de gebruiksaanwijzing. Maar er zijn ook zoveel mogelijkheden. Ik kan nu wel zeggen dat ik het telefoneren en het afspelen van radio/cd's en mp3's aardig onder de knie heb via de stuurbediening. Met name de spraakherkenning is een uitkomst en werkt super. Ook de kwaliteit van de carkit doet niet onder voor de Parrot.
Voor andere muziekfanaten nog een tip. De volgende usb stick past in de usb-aansluiting waarbij het klepje gewoon dicht kan.
Ik probeer ook iets te noemen wat tegenvalt maar dat kan ik tot nu toe niet bedenken.
Groeten,
Alex
Ik wens je er veel plezier mee, bedankt ook voor je tip van die USB stick, ik heb eens even gegoogled en denk dat het deze is , eagletec usb nano flash drive ? Maar ik kan hem alleen bestellen via een site in Verweggistan, namelijk http://usb.brando.com/eagletec-usb-nano ... 41d15.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" Heb jij hem daar ook besteld of heb je een beter adres in Nederland misschien ?
Suus a.k.a. suuuuuuzn
Clio 3 Phase 1 1.4 16V Dynamique
Clio 3 Phase 1 1.4 16V Dynamique
Slim om even te waarschuwenGreyGriffin schreef: PS: bezitters van nieuwe Clio's, denk eraan: NIET te enthousiast aan de ruitenwissers trekken als je de voorruit wilt schoonmaken, want dan beschadig je de lak van de motorkap-rand. Die steekt nogal erg ver naar voren (beetje onhandig...).

Mooie nieuwe clio's verder. Veel plezier er allemaal mee!
Ik heb mijn Clio besteld (bij Autohaag Zeeuw Delfgauw) zoals hij in mijn onderschrift staat (gaat er ongeveer uit zien zoals de witte clio in een paar berichten voor mij).
Ik heb hem eind juni besteld en hij zou eerst in september binnen zijn, het laatste bericht is dat hij 21 oktober binnen zou komen en dat ik op de hoogte gehouden zou worden... Heb er nog niks van gehoord, ik denk dat hij binnen is en dat ze op het kenteken wachten.
Ik ga morgen langs om te kijken/vragen of hij er staat want het is dichtbij.
Groet Kevin
Ik heb hem eind juni besteld en hij zou eerst in september binnen zijn, het laatste bericht is dat hij 21 oktober binnen zou komen en dat ik op de hoogte gehouden zou worden... Heb er nog niks van gehoord, ik denk dat hij binnen is en dat ze op het kenteken wachten.
Ik ga morgen langs om te kijken/vragen of hij er staat want het is dichtbij.
Groet Kevin
Hallo Kevin,
Welkom hier. Ik hoop dat-ie er inderdaad is en dat het een kwestie is van wachten op de afgifte van het kenteken. Om de een of andere mij niet volstrekt heldere reden is dat bij Clio's op het ogenblik een probleem. Ik heb in augustus een week moeten duimendraaien, terwijl mijn nieuwe Clio zonder gele platen bij de dealer stond te niksen. Maar ach, het zal wel loslopen. Hopelijk heb je hem snel en ik reken dan op een paar fotootjes. Ze zijn mooi, die 20th-uitvoeringen!
Groet van
GreyGriffin
Welkom hier. Ik hoop dat-ie er inderdaad is en dat het een kwestie is van wachten op de afgifte van het kenteken. Om de een of andere mij niet volstrekt heldere reden is dat bij Clio's op het ogenblik een probleem. Ik heb in augustus een week moeten duimendraaien, terwijl mijn nieuwe Clio zonder gele platen bij de dealer stond te niksen. Maar ach, het zal wel loslopen. Hopelijk heb je hem snel en ik reken dan op een paar fotootjes. Ze zijn mooi, die 20th-uitvoeringen!
Groet van
GreyGriffin
Hee, thanks!
Ik ben toevallig gister gebeld door renault, ik kan hem woensdag al halen als ik dat wil... Het zou dan voor mij pas vrijdag worden maar dat doe ik maar niet want ik ben de week daarna 3 weken weg. de 29e of de 30e ga ik hem ophalen.
Natuurlijk ben ik wel al even langs gereden om hem te bekijken (betere foto's komen nog wel):

gr Kevin
Ik ben toevallig gister gebeld door renault, ik kan hem woensdag al halen als ik dat wil... Het zou dan voor mij pas vrijdag worden maar dat doe ik maar niet want ik ben de week daarna 3 weken weg. de 29e of de 30e ga ik hem ophalen.
Natuurlijk ben ik wel al even langs gereden om hem te bekijken (betere foto's komen nog wel):

gr Kevin
Hoi Kevin,
Je Clio ziet er prima uit. En als je toch afwezig bent, is het verstandig om hem nog maar even op het afgesloten terrein van de dealer te laten staan! Het is overigens grappig om te volgen hoe er op deze site langzaam maar zeker steeds meer bezitters van een 20th-uitvoering bij komen.
Groet van
GreyGriffin
Je Clio ziet er prima uit. En als je toch afwezig bent, is het verstandig om hem nog maar even op het afgesloten terrein van de dealer te laten staan! Het is overigens grappig om te volgen hoe er op deze site langzaam maar zeker steeds meer bezitters van een 20th-uitvoering bij komen.
Groet van
GreyGriffin
@ GreyGriffin:
Tnx! Ja dat is ook de rede waarom ik hem voor die paar dagen nog niet ophaal, heb al zo lang gewacht dat dit weekendje er ook nog wel bij kan! Ook al kan ik niet wachten om er mee te gaan rijden. Ik denk dat de meeste 20th uitvoeringen met de tce-motor met 100 pk worden besteld. Ik zag op de site van Renault dat mijn versie niet eens meer te bestellen is.
@ Alex128:
Tnx! Ja vind ik zelf ook, de kleur valt me zeker niet tegen.
Tnx! Ja dat is ook de rede waarom ik hem voor die paar dagen nog niet ophaal, heb al zo lang gewacht dat dit weekendje er ook nog wel bij kan! Ook al kan ik niet wachten om er mee te gaan rijden. Ik denk dat de meeste 20th uitvoeringen met de tce-motor met 100 pk worden besteld. Ik zag op de site van Renault dat mijn versie niet eens meer te bestellen is.
@ Alex128:
Tnx! Ja vind ik zelf ook, de kleur valt me zeker niet tegen.
Je vraag is wel off-topic hier, maar goed:Alex128 schreef:Ik ben van plan om winterbanden voor mijn Clio te gaan kopen. Nu betaal je bij de dealer € 545 voor stalen velgen met Michelin banden. Voor lichtmetalen velgen betaal je € 400 meer. Nu vroeg ik me af of jullie een goed adres weten en wat de ervaringen zijn?
Alvast bedankt,
Alex
Dat kan je bij heel veel bedrijven toen, van kwik-fit, profiletyrecenter etc, tot bijna elke garage wel.
Via onderstaande site heb je in ieder geval een overzicht van een heel aantal garage's waar je winterbanden kan kopen. Als je op een garage klikt krijg je ook nog te zien of ze aan opslag van winter- en zomerbanden doen.
http://www.ej-banden.nl/?page=montagepunt" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Profiletyrecenter heeft ook een configurator zodat je van de merk velgen die hun hebben gelijk kan zien hoe die onder je clio staan.
Edit: En hier nog even een site. Na het selecteren van een winterband kan je een garage bij jou in de buurt zoeken. Die zullen ook allemaal wel velgen verkopen:
http://www.autobandenmarkt.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door goos op 31 okt 2010 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik moet zeggen dat ik die neusjes van die nieuwe cliotjes maar kaal vind, op de RS versie na dan, deelt iemand die mening? vooral het zwarte 'gat' lijkt op foto's nogal meh.
Overigens kijk ik bij auto's meer naar interieur dan uiterlijk, aangezien je dat toch het vaakste ziet.
Mijn vader heeft zijn nieuwe laguna besteld, die in januari wordt gelevert, een van de eerste in nederland na de facelift

alleen dan stationwagen, zelfde kleur/velgen. 2.0 DCI
post wel plaatjes als ie voor de deur staat!
Overigens kijk ik bij auto's meer naar interieur dan uiterlijk, aangezien je dat toch het vaakste ziet.
Mijn vader heeft zijn nieuwe laguna besteld, die in januari wordt gelevert, een van de eerste in nederland na de facelift

alleen dan stationwagen, zelfde kleur/velgen. 2.0 DCI
post wel plaatjes als ie voor de deur staat!
Huidig:
Renault Megane 1.5 DCI 2012
Vorig:
Renault Laguna 1.9 DCI 2006
Renault Clio 1.4 16v 2004
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Renault Megane 1.5 DCI 2012
Vorig:
Renault Laguna 1.9 DCI 2006
Renault Clio 1.4 16v 2004
Mazda 323F 1.5 16v 1996
- Contacteer:
zijn er meer, en ook een twingo en een megane...en nog wat andere types....lekker belangrijk verder...Alex128 schreef:Leuk een nieuwe laguna op het Clio forum.....
Van mij mag het!

Maar wel een mooie Laguna!

Groet, Age
- Contacteer:
Netjes!
Ik was vandaag bij de dealert, en daar werd ook net een witte afgeleverd. Maar dan een drie deurs.
Mooi hoor!
Ik was vandaag bij de dealert, en daar werd ook net een witte afgeleverd. Maar dan een drie deurs.
Mooi hoor!

Groet, Age
Hij ziet er idd goed uit, wel balen dat je dan zo lang moet wachten! Veel plezier ermee. Zien we hem nog terug in het project topic?goldwingrider schreef:29 sept besteld en zou week 50 binnen komen, maar is er nu al,
Nu wordt het toch extra moeilijk om te wachten tot januari zoals afgesproken.
Maar ga het geduld toch maar opbrengen denk ik.
Hehe, heb mij p 9 oktober een zwarte 20th besteld, toen was er over levering midden november gesproken, begin deze maand is er dan week 47 op geplakt en hey, da's volgende week, joepie!!! Ben precies een klein kind dat naar de komst van Sinterklaas uitkijkt
Had ergens gehoopt dat de garage (yep yep dit bericht komt uit Belgiëlandje) een week later had opgegeven dan eigenlijk voorzien was maar niet dus
Nu is het even afwachten of het ook effectief volgende week wordt ... Duimen jullie mee voor mij?