Clio 2 1.2 16v gekocht met UCH Problemen

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
i_am_rambo1991
beginner
Contacteer:

Clio 2 1.2 16v gekocht met UCH Problemen

Bericht door i_am_rambo1991 »

Beste Forumleden,

Ik ben nieuw hier gezien ik sinds zaterdag eigenaar ben van een clio 2 1.2 16v. Nu kwam ik er jammergenoeg pas na aankopen achter dat het rechterknipperlicht niet werkt. en dan bedoel ik alle lampen maar ook bij de tellers zie ik het pijltje naar rechts niet oplichten. soms hoor ik ook geklik en krijg ik mijn linker raam niet meer omhoog en doet het linker knipperlicht het ook niet maar na 5 minuten werkt dit weer. alleen naar rechts blijft dus defect. airbag lampje brandt ook maar weet niet of dit er ook iets mee te maken kan hebben.

Nu ben ik er dus achter gekomen dat dit wordt aangestuurd door de UCH module. maar voor reperatie zie ik maar weinig uitkomsten. heeft iemand een adres en een prijs indicatie. of toch zelf maar met een fohn over de printplaat?
ghoulli
beginner
Contacteer:

Re: Clio 2 1.2 16v gekocht met UCH Problemen

Bericht door ghoulli »

Heb je de auto gekocht bij een garage of bij een particulier? Als je de auto gekocht hebt bij een garage zou ik gewoon terug gaan en een oplossing eisen want de auto is gewoon kapot aan je verkocht.
Clio III 1.6 16v Ripcurl
i_am_rambo1991
beginner
Contacteer:

Re: Clio 2 1.2 16v gekocht met UCH Problemen

Bericht door i_am_rambo1991 »

ghoulli schreef: 19 jul 2023 13:23 Heb je de auto gekocht bij een garage of bij een particulier? Als je de auto gekocht hebt bij een garage zou ik gewoon terug gaan en een oplossing eisen want de auto is gewoon kapot aan je verkocht.
Beste, ik vraag me af of dit wel een optie is. maar ik zal eens kijken of ik iets met ze kan regelen. de auto is namelijk bij een handelaar gekocht maar ik heb dan ook wel maar een laag budget gehad gezien ik even snel tijdelijk iets nodig had. En ik kan wel wat werk verrichten aan de auto maar dit blijkt toch een best lastig iets te zijn. de UCH module blijkt ook uit berichtgeving op het forum een kritiek puntje te zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 2 Elektronica (vraag & antwoord)”