Sinds zaterdag 7 mei heb ik een Renault Clio 4. (0.9 TCe eco collection uit 2013. Geen estate). Met Media Nav versie 4.1.0.
Maar de Bluetooth van de Media Nav accepteert mijn iPhone 13 maar voor enkele secondes. Daarna wordt die eruit geknikkerd.
Andere iPhones pakt die wel. Iemand raad? Ik heb de telefoon inmiddels al 5x naar de fabrieksinstellingen gedaan en gisteren leek het even te hebben geholpen.
Het was de app “Telegram” die voor deze storing zorgde. Tenminste, dat dacht ik. Want sinds vanavond is het probleem weer terug.
Wie o wie kan mij hierbij helpen?
Media Nav Connect niet met iPhone 13
-
- beginner
- Contacteer:
Re: Media Nav Connect niet met iPhone 13
Heeft de telefoon dezelfde naam als je vorige telefoon.
Het kan zijn dat de Bluetooth van de telefoon wel dezelfde naam herkent maar het Bluetooth adres is anders.
Tip: zowel bij de telefoon als de radio het apparaat vergeten en compleet opnieuw aanmelden.
Het kan zijn dat de Bluetooth van de telefoon wel dezelfde naam herkent maar het Bluetooth adres is anders.
Tip: zowel bij de telefoon als de radio het apparaat vergeten en compleet opnieuw aanmelden.
Re: Media Nav Connect niet met iPhone 13
Sorry zie deze reactie nu pas. Maar ik denk dat er teveel contacten in mijn lijst stonden ofzo. Ik heb uiteindelijk gekozen voor het synchroniseren van alleen mijn favorieten en daarmee was het probleem opgelost.
Dank voor je reactie!
Dank voor je reactie!